Adatvédelmi beállítások

A weboldalunkon sütiket és hasonló technológiákat alkalmazunk, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt biztosítsuk az oldal használata során. A sütiket különféle célokra használjuk és ezen célok szerint megkülönböztetünk a weboldal alapműködéséhez / alapfunkcióihoz szükséges „nélkülözhetetlen sütiket”, oldalunk látogatottságának statisztikai elemzéséhez szükséges „teljesítmény sütiket” valamint személyre szabott, marketingcélú (hirdetési) tartalom és közösségi média funkciók felkínálásához szükséges „célzott sütiket”.

Amennyiben a „Nélkülözhetetlen sütik elfogadása” gombra kattint, csak a technikailag szükséges, "nélkülözhetetlen" sütik lesznek jóváhagyva. Ha a "Süti beállítások módosítása" gombra kattint, lehetősége lesz egyesével eldönteni, hogy milyen sütik alkalmazását engedélyezi.

Az adatvédelmi tájékoztatóban talál további információkat, valamint megtalálja a hozzájárulás visszavonásához szükséges részleteket.

Süti beállítások módosítása Nélkülözhetetlen sütik elfogadása

Adatvédelmi beállítások

A weboldalunkon sütiket és hasonló technológiákat alkalmazunk, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt biztosítsuk az oldal használata során. A sütiket különféle célokra használjuk és ezen célok szerint megkülönböztetünk a weboldal alapműködéséhez / alapfunkcióihoz szükséges „nélkülözhetetlen sütiket”, oldalunk látogatottságának statisztikai elemzéséhez szükséges „teljesítmény sütiket” valamint személyre szabott, marketingcélú (hirdetési) tartalom és közösségi média funkciók felkínálásához szükséges „célzott sütiket”.

Az, hogy mely sütiket engedélyezi, teljes mértékben az Ön döntése.
Bármikor visszatérhet ezekhez a beállításokhoz, és módosíthatja preferenciáit.
További információkat az adatvédelmi tájékoztatóban talál.

Nélkülözhetetlen sütik Mindig aktív
Teljesítmény sütik
Célzott sütik
Kiválasztás mentése
MENÜ
Vissza
  • Ajánlatok
    • Ajánlatok
    • Hírlevél feliratkozás
  • Promóciók
    • Nyereményjátékok
    • Archívum
  • COOP Klub
  • Márkatermékek
  • Otthon webáruház
  • Cégünkről
    • Kapcsolat
    • Hírek
    • Biztonsági adatlapok
    • Termékvisszahívás
    • Franchise partnereknek
    • Pályázatok
    • Coop Segély Alapítvány
    • COOP a környezetért
    • Duális képzés
    • Coop Rally
  • Szolgáltatások
    • Csomagátvétel
    • Olajpont
    • Palackvisszaváltás
    • Ajándékkártya
Ajánlatkereső
Üzletkereső
Coop Klub
Bejelentkezés
TÖRZSVÁSÁRLÓI KÁRTYA
Igénylés
Belépés
Új jelszó igénylés
  • Ajánlatok
    • Ajánlatok
    • Hírlevél feliratkozás
  • Promóciók
    • Nyereményjátékok
    • Archívum
  • COOP Klub
  • Márkatermékek
  • Otthon webáruház
  • Cégünkről
    • Kapcsolat
    • Hírek
    • Biztonsági adatlapok
    • Termékvisszahívás
    • Franchise partnereknek
    • Pályázatok
    • Coop Segély Alapítvány
    • COOP a környezetért
    • Duális képzés
    • Coop Rally
  • Szolgáltatások
    • Csomagátvétel
    • Olajpont
    • Palackvisszaváltás
    • Ajándékkártya
  • Coop Klub kártya igénylés
  • COOP Klub kedvezmények
  • Coop Klub applikáció
  • Ügyfélfiókom
  • Beállítások
  • Általános információk
  • Gyakran Ismételt Kérdések

TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM MŰKÖDÉSE

Hogyan működik a Coop Klub törzsvásárlói program?

Vásárlóink Coop Klub törzsvásárlói kártyájukkal pontokat gyűjthetnek minden egyes vásárlással. 20 Ft vásárolt érték után 1 pont jár. A pontgyűjtésből kizárásra kerülnek az alábbi termékek: göngyöleg, telefonfeltöltő kártya, autópálya-matrica, étkezési- és ajándékutalvány, tömegközlekedési bérlet vagy jegy, valamint a hatósági áras, vagy jogszabály által egyéb módon meghatározott árú termékek, Szektorfüggetlen partnernél igénybe vett szolgáltatás vagy megvásárolt termékek után pont nem gyűjthető. Az összegyűjtött pontokért a törzsvásárlót kuponokkal jutalmazzuk. A törzsvásárló 5000 pontonként egy 500 Ft engedményre jogosító kupont kap.

A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Azon törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget hűségkuponra jogosult.

A hűségkupon az előző hónap utolsó napján érvényes pontegyenlege alapján a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-étől kerül kiadásra.

Hogyan igényelhetek Coop Klub Törzsvásárlói kártyát?

A Coop Klub Törzsvásárlói kártya online igényelhető a Coop Klub applikáción vagy a www.coop.hu weboldalon keresztül.

Applikáción keresztüli regisztrációhoz keresd fel Mobilkészülékeden az alkalmazás áruházat és töltsd le a COOP emblémával jelölt appot. Kattints az Új kártya igénylésére.
Weboldalon keresztül történő regisztráció esetén pedig kattints a weboldalon a Törzsvásárlói kártya igénylés gombra.

Ki igényelhet Coop Klub kártyát?

Coop Klub törzsvásárlói kártyát minden magyarországi lakhellyel rendelkező, 16 év feletti cselekvőképes, természetes személy igényelhet.

Hogyan regisztrálhatok az applikációba?

Az applikációba történő bejelentkezéshez egy online regisztráció szükséges. Kérjük, végezd el a regisztrációs folyamatot az applikációban, vagy a www.coop.hu weboldalon.

Hogyan igényelhetek Coop Klub Törzsvásárlói kártyát az applikáción keresztül?

Keresd fel az alkalmazás áruházadat és töltsd le a COOP emblémával jelölt appot. Kattints az Új kártya igénylésére. Az így megjelenő űrlapot töltsd ki, add meg mely üzletben vásárolsz leggyakrabban és véglegesítsd regisztrációdat. Kattints az email címedre küldött aktiváló linkre, majd a jelszó megadását követően már be is tudsz lépni az alkalmazásba és digitális kártyád azonnal rendelkezésedre is áll. A kedvezmények pedig innentől kezdve csak rád várnak.

Hogyan tudom használni az alkalmazást, ha már van Törzsvásárlói kártyám?

Keresd fel az alkalmazás áruházadat és töltsd le a COOP emblémával jelölt appot. Válaszd a Meglévő kártya regisztráció gombot.
Az így megjelenő űrlapot töltsd ki, add meg mely üzletben vásárolsz leggyakrabban és véglegesítsd regisztrációdat. Kattints az email címedre küldött aktiváló linkre, majd a jelszó megadását követően már be is tudsz lépni az alkalmazásba és digitális kártyád azonnal rendelkezésedre is áll. A kedvezmények pedig innentől kezdve csak rád várnak.

Mely üzletekben vehetőek igénybe a Törzsvásárlói kedvezmények?

A fizikai kártya bármely Coop Klub emblémával ellátott üzletben használható. Digitális kártyáink pedig a Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával is ellátott üzletekben használható.

KUPONOK, KEDVEZMÉNYEK

Ki jogosult hűségkuponra?

Azok a törzsvásárlók (főgyűjtők), akik a pontgyűjtési időszak végéig összegyűjtik legalább az 5000 pontot.
A hűségkupon az előző hónap utolsó napján érvényes pontegyenlege alapján a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-e után kerül kiadásra. A csoportos (családi) gyűjtésben résztvevők számláin megjelenő pontok a főgyűjtő számláján összegződnek, ez alapján kerülnek kiszámításra a kiutalandó kuponok. Csoportos (családi) pontgyűjtés esetén a kupont a főgyűjtőszámára juttatjuk el.

Mikor és hogyan kapom meg hűségkuponomat?

A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Azon törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget hűségkuponra jogosult.
A hűségkuponokat vagy postai úton juttatjuk el törzsvásárlóink számára vagy amennyiben a Coop Klub KuponPont emblémával ellátott üzletek valamelyikében vásárol leggyakrabban, akkor bármely Coop Klub KuponPont-os üzletükben a pénztárnál kasszakupon formájában kinyomtatva veheti át vagy amennyiben beregisztrált Coop Klub mobilalkalmazásunkba, úgy mobilkészülékén jelenik meg.

Nekem már összegyűlt az 5000 pontom miért nem kaptam még hűségkupont?

A Hűségkuponra való jogosultsághoz mindig az előző hónap utolsó napjáig összegyűlt pontokat tudjuk figyelembe venni és a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-étől kerül kiadásra.

Milyen kedvezmények, kuponok járnak a Törzsvásárlóknak?

Törzsvásárlói programunkban Coop Klub tagjaink minden 5000 pont összegyűjtése után 500 Ft engedményre jogosító hűségutalványt kapnak, melyek hónapról hónapra termékkedvezményes kuponokkal is kiegészülhetnek. A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Az a törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget, hűségutalványra jogosult. Hétről hétre további változatos kedvezményeket is nyújtunk különböző termékek vásárlásához kapcsolódóan. Illetve gyakran extra meglepetés kuponokkal is kedveskedünk.

Hogyan tudom érvényesíteni a Törzsvásárlói kuponokat?

A Törzsvásárlói programmal rendelkező üzletekben a pénztárnál érvényesíthetőek a kedvezmények a Coop Klub törzsvásárlói kártyával és a kedvezmény igénybevételéhez szükséges kupon érvényesítésével. A kártya beolvasása történhet fizikai kártyával és papíralapú kuponnal, vagy a Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott üzletekben mobilapplikáción keresztül a digitális kártya és digitális kuponok segítségével is.

Egy vásárláshoz több kupont is felhasználhatok?

Egy adott vásárláson belül több kuponkedvezményt is igénybe lehet venni, ha rendelkezel hűségutalvánnyal, akár azt is beválthatod. A vásárlás végösszege meg kell, hogy haladja a kedvezmények értékét.

Többször is felhasználhatom a hűségutalványomat?

Az utalványok és az ahhoz kapcsolódó egyedi termékkuponok csak egy alkalommal használhatóak fel. Az érvényesítést követően azok elavulnak többször nem használhatóak fel és az applikációból is eltűnnek. Bármilyen, sokszorosítással történő ismételt beváltás esetén a kassza hibaüzenetet ad, és már nem tudja újra érvényesíteni a kedvezményt.
Vannak azonban hétről hétre nyújtott termékkuponjaink is, amelyeket több alkalommal vagy akár több termékre is érvényesíthetsz.

Hogyan érvényesíthetem az applikációban lévő mobilkuponokat?

A vásárlás alkalmával érvényesítsd az alkalmazásban lévő digitális törzsvásárlói kártyát, mert az minden esetben szükséges a pontgyűjtéshez és a kedvezmények igénybevételéhez is. Amennyiben van utalványod vagy kuponod, csak válaszd ki a kívánt kedvezményt, kattints annak képére, majd ezt követően megjelenik az érvényesítéshez szükséges vonalkód. Ezt mutasd fel a pénztárosnak, aki a szkenner segítségével beolvassa a kedvezményedet, majd a nyugta zárásával érvényesíti a végösszegben.

Csak pontosan arra a termékre vehető igénybe a kuponkedvezmény, ami kuponon szerepel?

A termékkuponok esetében rendszerint több íz- vagy illatvariációra is érvényesíthető a kedvezmény. A kupon megnevezésében tájékozódhatsz arról, hogy azt pontosan mely ízekre/illatokra, és mely boltkategóriában veheted igénybe.

Meddig használható fel az összegyűjtött pontok után járó kupon és mire váltható be?

A kupon a kibocsátástól számított fél évig váltható be. A kupon tartalmazza az érvényesség határidejét. A lejárt vagy elveszett kuponokat nem áll módunkban pótolni.
A kupon beváltásával bármely termék vásárlása esetén csökkenthető a fizetendő végösszeg a kupon értékével, az alábbiakat kivéve: göngyöleg, telefonfeltöltő kártya, autópálya-matrica, étkezési- és ajándékutalvány, tömegközlekedési bérlet vagy jegy, valamint a hatósági áras, vagy jogszabály által egyéb módon meghatározott árú termékek szektor független partnernél igénybe vett szolgáltatás vagy megvásárolt termék.
A fizetendő végösszegnek minden esetben meg kell haladnia az engedmény értékét. A kupon készpénzre nem váltható.

Meddig lehet felhasználni a termékkuponokat?

Minden kuponon fel van tüntetve a felhasználhatóság határideje.

PONTEGYENLEG

Hol és hogyan tudom megnézni az egyenlegemet?

A weboldalon vagy applikációban történő regisztrációt követően a felhasználói fiókban folyamatosan nyomon követhető a pontegyenleg, de a vásárláskor kapott blokkon is megtalálható.
A pontegyenleg és az ahhoz kapcsolódó információk nem online frissülő információk, így azok csak a feldolgozási időt követően frissülnek az alkalmazásban és a weboldali felületen.

A pénztáros azt mondja, hogy kedvenc üzletemben nem használhatom a Coop Klub applikációt. Ez azt jelenti, hogy én nem is gyűjthetem a pontokat és nem vehetem igénybe a kedvezményeket?

Üzleteink eltérő szolgáltatásokat nyújtanak vásárlóink számára. Coop Klub mobilkupon szolgáltatásainkat azon üzleteinkbe vehető igénybe, amelyek Coop Klub Mobilkupon beváltóhelyként működnek. Ettől függetlenül a kedvezmények igénybevételére továbbra is jogosult, de a kuponokat hagyományos papír alapon lehet igénybevenni és a hűségpontokat a hagyományos plasztik kártyával gyűjthetőek.

APPLIKÁCIÓ HASZNÁLATA

Az üzletben kiváltottam nemrég egy Törzsvásárlói kártyát, de hiába írom be az adataimat, nem enged beregisztrálni. Mit tegyek?

Az üzletben történt kártyaigénylést követően kérjük szíves türelmedet, míg kollégáink rögzítik az adataidat a központi nyilvántartásunkban. Kérjük érdeklődj ügyfélszolgálatunknál az ingyenesen hívható +36 80 870 220-as telefonszámon!

Hiába adom meg az adataimat a regisztrációkor, nem enged tovább a regisztrációs űrlapon. Mit tegyek?

Kérjük, vedd fel a kapcsolatot adategyeztetés céljából ügyfélszolgálatunkkal a 06 80 870 220-as telefonszámon!

Mit tegyek, ha a regisztráció során nem kaptam megerősítő linket?

A visszaigazoló emailek kiküldését egyes levélszolgáltatók különböző átfutási idővel teljesítik. Várj mindenképp pár percet, vagy ellenőrizzd, hogy az email nem került-e a levélszemét mappába.
Elképzelhető, hogy a regisztráció során elírtad az email-címed. Próbáld meg az elfelejtett jelszó funkcióval ezt ellenőrizni, és újraküldeni az aktiváló emailt. Amennyiben továbbra is hibát jelez, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunkon.

Bármelyik Coop üzletben használhatom a Coop Klub applikációt?

A virtuális Törzsvásárlói kártya beolvasására és a mobilkupon kedvezmények igénybevételére azon üzleteinkben van lehetőség, amelyek rendelkeznek Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával.

Nem érzékeli a vonalkódot a telefonomon a pénztárgép szkennere. Mi lehet a hiba?

A mobilkuponon lévő vonalkódok érvényesítésére csak speciális leolvasó berendezések alkalmasak, melyek a Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott üzleteink pénztárainál állnak rendelkezésre.
Ha ilyen üzletben próbáltad mobilkuponod érvényesíteni, és továbbra is hibát tapasztal, próbáld meg kinagyítani a vonalkódot. Kattints a vonalkódra, így azt kinagyítja a készülék, miközben a kijelző fényerejét maximálisra növeli, ezzel is elősegítve a beolvasás technikai körülményeit.

Kikapcsoltam a mobilkupon szolgáltatást az applikációban, de volt utalványom és kuponom, ezeket most elveszítettem?

A szolgáltatás kikapcsolását követően az egyszeri alkalommal felhasználható összegyűjtött hűségpontok után járó utalványodat és egyedi termékkuponjaidat átváltjuk az általad leggyakrabban látogatott üzlet kuponkiadási formájára.

Megváltoztak az adataim, hogyan tudom őket módosítani?

Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken bármikor kezdeményezheti, de gyorsan és könnyedén módosíthatja a Coop Klub alkalmazáson keresztül is. A Tovább menüpontban a fiókadatok alatt a szerkesztés gombra kattintva.

Hogy tudom megnézni az aktuális szórólapokat az applikációban?

Az applikáció ajánlatok menüpontjában bármikor belelapozhatsz a regisztrációkor megadott üzlet aktuális szórólapjába, illetve hétfőnként már megjelennek a szerdán induló ajánlatok is.

Miért mindig csak egyfajta szórólapot látok az applikációban?

Mindig az alapértelmezettként beállított üzlet ajánlatait mutatjuk meg neked, de lehetőséged van a beállított üzleten kívül más üzletek regionális szórólapjainak megtekintésére is. Kérjük, ehhez használd a Kereső ikont majd válaszd ki azt az üzletet, amelynek az ajánlataira kíváncsi vagy.

Hogyan tudom beállítani, ha egy másik üzlet ajánlatait szeretném látni?

A Tovább menüre kattintva lépj be a Fiókadataim menüpontba, és ott módosíthatod az üzletet.

Hogy tudom megnézni, az üzletek nyitvatartási idejét?

A Tovább menüre kattintva lépj be az Üzletkereső menüpontba, és ott a kereső segítségével böngészhet üzleteink között. Írd be a kívánt település nevét vagy irányítószámát, és a térképen megjelennek az elérhető üzletek. Keresésedet a szűrő gomb megnyitásával szűkítheted is több különböző szempont szerint. A térképen lévő jelölőikonokra kattintva megtekintheted a kiválasztott üzlet részletes adatait, így a nyitva tartási idejét is.

Nem tölti be az alkalmazás a kezdőképernyőt. Mi lehet a probléma?

Kérjük, ellenőrizd az internetkapcsolatot. Az alkalmazás internetkapcsolat nélkül nem érhető el.
Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk számára az alábbi elérhetőségek egyikén:
Ingyenesen hívható telefonszámunk: +36 80 870 220
Kapcsolatfelvételi űrlap

Nem vagyok Törzsvásárló, használhatom a Coop Klub alkalmazást?

Igen. Amennyiben még nem szeretnél hűségprogramunkba regisztrálni, úgy a Vendég funkciót javasoljuk számodra. itt aktuális heti ajánlatainkat érheted el, a számodra érdekes üzlethez kapcsolódóan. A kuponkedvezmények igénybevételéhez azonban regisztráció szükséges.

Szeretném megszüntetni az applikációs regisztrációmat, miként tehetem ezt meg?

A tovább menüpont fióktörlés menüpontjában van erre lehetőséged. A fiók törlésével a Törzsvásárlói regisztrációd nem szűnik meg, de az online fiókregisztráció törlésre kerül.

KÁRTYAHASZNÁLAT

Elhagytam a kártyámat, mit kell ilyenkor tenni?

Kérjük, igényelj új kártyát Coop Klub alkalmazásunk vagy weboldalunk segítségével és jelezd ügyfélszolgálatunk számára a történteket, hogy kollégáink korábbi kártyádról átvezethessék meglévő pontjaidat az újonnan igényelt kártyára.

Megsérült a kártyám és használhatatlanná vált, mit kell ilyenkor tenni?

Kérjük, igényeljen új kártyát Coop Klub alkalmazásunk vagy weboldalunk segítségével és jelezze ügyfélszolgálatunk számára a történteket, hogy kollégáink korábbi kártyájáról átvezethessék meglévő pontjait az újonnan igényelt kártyára.

Csoportos gyűjtésben veszünk részt megváltoztathatjuk a főgyűjtő személyét?

Igen. Töltsd ki és küldd vissza az ügyfélszolgálat részére a „Hozzájáruló nyilatkozat – Főgyűjtő személyének megváltoztatása” című nyomtatványt, amely az Általános információk menüpontban érhető el.

Elutazok az országból és szeretném átruházni egy családtagomra a már összegyűjtött pontjaimat. Van erre lehetőség? Hogyan?

Kérjük, töltsd ki és küldd vissza részünkre a „Átruházó nyilatkozat – Jogosult személyének a megváltoztatására” című nyomtatványt, amely az Általános információk menüpontban érhető el.

A vásárlást követően blokkomon megjelent a FIGYELEM szó? Mit jelent ez pontosan?

A felhasznált Törzsvásárlói kártyához kapcsolódóan nem érkezett be még a Kártyaigénylő nyomtatvány Kártyaközpontba, így a kártya még nem került megszemélyesítésre. Annak érdekében, hogy a megszemélyesítést el tudjuk végezni, kérjük, keresd fel adategyeztetés céljából az ingyenesen hívható ügyfélszolgálatot a 06-80/870-220-as telefonszámon.

Attól, hogy a FIGYELEM szó folyamatosan ott van a blokkon a kártyámat lehet használni?

A kártya ebben az esetben is aktív. Viszont fontos tudni, hogy azon kártyák, amelyek az első használattól számított 6 hónap elteltével nem kerülnek megszemélyesítésre, azok felfüggesztésre fognak kerülni. A felfüggesztést követően a kártyával pont csak azután gyűjthető, ha a törzsvásárló a személyes adatait megadta és a kártyaszám ezzel visszaállításra került. A felfüggesztéstől számított 2 év elteltével, amennyiben a megszemélyesítés még mindig nem történik meg, a kártya letiltásra kerül.

ugrás az oldal tetejére

2080 Coop üzlet országszerte

Oldaltérkép
  • Kezdőlap
  • Üzletkereső
  • Ajánlatok
  • Promóciók
  • COOP Klub
  • Márkatermékek
  • Cégünkről
  • Hírek
Ügyfélszolgálat

Küldje el üzenetét, kérdését, véleményét, panaszát most!

Tovább az űrlaphoz
Közösségi média

Keressen minket a közösségi média felületeinken is!

Üzlet gyorskereső

Adja meg irányítószámát, vagy a települést és találja meg a közel 2200 Coop üzletből az Önhöz legközelebb találhatót!

  • Adatkezelési szabályzat