MENÜ
Vissza
  • Ajánlatok
    • Ajánlatok
    • Hírlevél feliratkozás
  • Promóciók
    • Nyereményjátékok
    • Archívum
  • Nyerő márkák
  • COOP Klub
  • Márkatermékek
  • Otthon webáruház
  • Cégünkről
    • Kapcsolat
    • Hírek
    • Biztonsági adatlapok
    • Termékvisszahívás
    • Franchise partnereknek
    • Pályázatok
    • Coop Segély Alapítvány
    • COOP a környezetért
    • Duális képzés
    • Olimpia
    • Coop Rally
  • Szolgáltatások
    • Csomagátvétel
    • Olajpont
    • Ajándékkártya
Ajánlatkereső
Üzletkereső
Coop Klub
Bejelentkezés
Elfelejtette a jelszavát?

Nincs még fiókja?
Hozzon létre egyet itt!

  • Ajánlatok
    • Ajánlatok
    • Hírlevél feliratkozás
  • Promóciók
    • Nyereményjátékok
    • Archívum
  • Nyerő márkák
  • COOP Klub
  • Márkatermékek
  • Otthon webáruház
  • Cégünkről
    • Kapcsolat
    • Hírek
    • Biztonsági adatlapok
    • Termékvisszahívás
    • Franchise partnereknek
    • Pályázatok
    • Coop Segély Alapítvány
    • COOP a környezetért
    • Duális képzés
    • Olimpia
    • Coop Rally
  • Szolgáltatások
    • Csomagátvétel
    • Olajpont
    • Ajándékkártya
  • COOP Klub kedvezmények
  • Coop Klub applikáció
  • Ügyfélfiókom
  • Beállítások
  • Általános információk
  • Gyakran Ismételt Kérdések

1. Hogyan működik a Coop Klub törzsvásárlói program?

Vásárlásai után a Coop Klub törzsvásárlói kártyájával pontokat gyűjthet. Minden 20 Ft vásárolt érték után 1 pont jár. A pontgyűjtésből kizárásra kerülnek az alábbi termékek: göngyöleg, telefonfeltöltő kártya, autópálya matrica, étkezési és ajándékutalvány vásárlása, Szektorfüggetlen partnernél igénybe vett szolgáltatás vagy megvásárolt termékek után pont nem gyűjthető. Az összegyűjtött pontokért a törzsvásárlót kuponokkal jutalmazzuk. A törzsvásárló 5000 pontonként egy 500 Ft engedményre jogosító kupont kap.

A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Azon törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget hűségkuponra jogosult.

A hűségkupon az előző hónap utolsó napján érvényes pontegyenlege alapján a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-étől kerül kiadásra.

2. Hogyan tudok Coop Klub kártyát igényelni?

Coop Klub törzsvásárlói kártya igényléséhez szükség van kártyaigénylő lapra, amelyet megtalál minden Coop Klub emblémával ellátott üzletben a pénztárosoknál. Töltse ki az üzletben a kártyaigénylő lapot, és adja le munkatársunknak, aki átadja Önnek Coop Klub törzsvásárlói kártyáját.

3. Ki igényelhet Coop Klub kártyát?

Coop Klub törzsvásárlói kártyát minden magyarországi lakhellyel rendelkező, 16 év feletti cselekvőképes, természetes személy igényelhet.

4. Van-e lehetőség társkártya igénylésére?

Igen, van rá lehetőség.

5. Hogyan igényelhetek társkártyát?

Társkártya a Coop Klub emblémával ellátott üzletekben elhelyezett kártyaigénylő lap kitöltésével igényelhető. Egy csoport maximum 6 főből állhat.

6. Mire jó a társkártya?

Lehetőséget biztosít csoportos (családi) pontgyűjtésre, segítségével mindannyian egy számlára gyűjthetik a pontokat. Így gyorsabban hozzájuthatnak a kedvezményekhez. A csoportos (családi) gyűjtésben részt vevő törzsvásárlók számláin megjelenő pontokat a főgyűjtő számláján összegezzük, és a főgyűjtő számára biztosítjuk a kupont. A kupont kézhezvétele után bármely csoportos (családi) gyűjtésben részt vevő Coop Klub törzsvásárlói kártya tulajdonosa beválthatja.

7. Egy törzsvásárlónak több kártyája is lehet?

Nem, egy törzsvásárlónak csak egy kártyája lehet. A kártyaigénylő lapok feldolgozásakor a Kártyaközpont figyeli az azonosságot és nem rögzíti fel újként azt a törzsvásárlót, aki már egy korábbi kártyával benne volt a rendszerben. Ebben az esetben a Kártyaközpont a régi kártyát lecseréli az új kártyára, így a pontgyűjtés folyamatos marad.

8. Minden termék vásárlása után jár pont?

Nem. A következő termékek vásárlása esetén nem tud pontot gyűjteni: göngyöleg, telefonfeltöltő kártya, autópálya-matrica, étkezési és ajándékutalvány, szektorfüggetlen partnernél igénybe vett szolgáltatás vagy megvásárolt termékek után.

9. Miért nem tudom az üzletben a Coop Klub kártyámat használni?

Jelenleg törzsvásárlói programunk több mint 2000 üzletben érhető el. A törzsvásárlói rendszerrel még nem rendelkező üzleteink csatlakozása folyamatos. A törzsvásárlói rendszerrel rendelkező boltjaink bejáratánál egy Coop Klub embléma jelzi a tagságot, illetve a weboldalunkon lévő boltkereső segítségével is tájékozódhat a Coop Klubos üzletekről.

Kérjük, érdeklődjön kedvenc üzletében a csatlakozás lehetőségeiről!

10. Hol tudom megnézni, hogy mely üzletekben működik a pontgyűjtés?

A www.coop.hu oldalon a Coop Klub üzletek listájából tudja megnézni, hogy mely üzletekben tud pontot gyűjteni, illetve a boltok bejáratánál keresse a Coop Klub emblémákat.

11. Hogyan tudom személyes adataimat módosítani?

Adatait az ügyfélszolgálaton keresztül módosíthatja, telefonon a 06-80/870-220-as számon, e-mailben a coopklub@coop.hu címen, vagy az alábbi linkre kattintva: Törzsvásárlói adatmódosítás.

12. Elhagytam a kártyámat, mit kell ilyenkor tenni?

Kérjük, fáradjon be az Önhöz legközelebb található Coop Klub emblémával ellátott üzletbe, és ott jelezze, hogy elhagyta kártyáját! Az üzletben olyan kártyát tudnak Önnek adni, amely azonnali használatot tesz lehetővé, csak a kártyaigénylő lapot kell kitölteni és ráírni, hogy kártyacsere.

13. Megsérült a kártyám és használhatatlanná vált, mit kell ilyenkor tenni?

Kérjük, fáradjon be az Önhöz legközelebb található Coop Klub emblémával ellátott üzletbe, és ott jelezze, hogy megsérült a kártyája! Az üzletben olyan kártyát tudnak Önnek adni, amely azonnali használatot tesz lehetővé, csak a kártyaigénylő lapot kell kitölteni és ráírni, hogy kártyacsere, valamint lehetőség szerint meg kell adnia a régi kártya számát.

14. Hol és hogyan tudom lekérdezni az egyenlegemet?

A weboldalon történő regisztrációt követően fiókjában folyamatosan nyomon követheti pontegyenlegét. Továbbá a Coop Klub KuponPont emblémával ellátott üzletekben történő vásárlást igazoló blokkon tájékoztatást adunk az aktuális pontegyenlegéről, illetve lehetősége van hétfőtől csütörtökig 7.30-16 óráig, pénteken 7.30-13.30-ig a 06-80/870-220-as telefonszámon is tájékozódni.

15. Mit tegyek, ha a pénztárnál nem tudnak pontot felírni?

Néhány üzletben előfordulhat, hogy nem mindegyik kasszánál van pontleolvasó rendszer. Ha vásárláskor ez gondot jelent, akkor kérje a Coop Klub emblémával ellátott üzletben dolgozó munkatársunk segítségét.

16. Ki jogosult hűségkuponra?

Azok a törzsvásárlók (főgyűjtők), akik a pontgyűjtési időszak végéig összegyűjtik legalább az 5000 pontot.

17. Mikor és hogyan kapom meg hűségkuponomat?

A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Azon törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget hűségkuponra jogosult.

A hűségkuponokat vagy postai úton juttatjuk el törzsvásárlóink számára vagy amennyiben a Coop Klub KuponPont emblémával ellátott üzletek valamelyikében vásárol leggyakrabban, akkor bármely Coop Klub KuponPont-os üzletükben a pénztárnál kasszakupon formájában kinyomtatva veheti át.

A hűségkupon az előző hónap utolsó napján érvényes pontegyenlege alapján a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-e után kerül kiadásra. A csoportos (családi) gyűjtésben résztvevők számláin megjelenő pontok a főgyűjtő számláján összegződnek, ez alapján kerülnek kiszámításra a kiutalandó kuponok. Csoportos (családi) pontgyűjtés esetén a kupont a főgyűjtő postacímére postázzuk vagy a Főgyűjtő számára nyomtatjuk ki kasszakupon formájában, de azt a csoportos (családi) gyűjtésben részt vevők közül bárki beválhatja.

18. Nekem már összegyűlt az 5000 pontom miért nem kaptam még hűségkupont?

A Hűségkuponra való jogosultsághoz mindig az előző hónap utolsó napjáig összegyűlt pontokat tudjuk figyelembe venni és a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-étől kerül kiadásra postai úton vagy a Coop Klub KuponPontos üzletekben egy következő főgyűjtő kártyával történő vásárlás alkalmával.

19. Honnan tudom, hogy postán vagy az üzletben fogom megkapni a hűségkuponomat?

Keresse az alábbi logót üzleteinkben:

Amennyiben ezt a logót látja kedvenc üzletében, abban az esetben az üzlet kasszájánál kasszakupon formájában kinyomtatva veheti át hűségkuponját és extra kedvezményeit.
Amennyiben a kedvenc üzletében kapott blokkon megjelenik a Coop Klub információ, akkor Ön hűségkuponját a kasszán keresztül kapja meg.

Ha Ön Coop Klub Logóval ellátott Coop üzletben vásárol leggyakrabban, hűségkuponjait postán küldjük meg.
Amennyiben a kedvenc üzletében kapott blokkján nem jelenik meg a Coop Klub információ, akkor postai úton juttatjuk el Önhöz hűségkuponját.

20. Nekem már összegyűlt az 5000 pontom, a blokkon lévő pontegyenlegem is lecsökkent, de nem kaptam még hűségkupont?

Csoportos (családi) pontgyűjtés esetén a kupont csak a Főgyűjtő számára nyomtatjuk ki kasszakupon formájában, de azt a csoportos (családi) gyűjtésben részt vevők közül bárki beválhatja.
Csoportos (családi) pontgyűjtés esetén a kupont csak a Főgyűjtő számára nyomtatjuk ki, de a pontegyenleg a társkártyán is lecsökken a lezárt pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-e után.

21. Meddig használható fel az összegyűjtött pontok után járó kupon és mire váltható be?

A kupon a kibocsátástól számított fél évig váltható be. A kupon tartalmazza az érvényesség határidejét. A lejárt vagy elveszett kuponokat nem áll módunkban pótolni.
A kupon beváltásával bármely termék vásárlása esetén csökkenthető a fizetendő végösszeg a kupon értékével, az alábbiakat kivéve: göngyöleg, telefonfeltöltő kártya, autópálya-matrica, étkezési és ajándékutalvány, szektor független partnernél igénybe vett szolgáltatás vagy megvásárolt termék.
A fizetendő végösszegnek minden esetben meg kell haladnia az engedmény értékét. A kupon készpénzre nem váltható.

22. Van-e egyéb kedvezmény a kuponlevélen/kasszakuponon kívül, és mi az?

Törzsvásárlóink számára – az 5000 pontonként járó 500Ft-os hűségkupon mellé további extra termék kedvezményeket is adhatunk. A hűségpontok után járó kedvezményeken túl szórólapjainkban további kedvezményeket is biztosítunk törzsvásárlóink számára.

23. Meddig lehet felhasználni a termékkuponokat?

Minden kuponon fel van tüntetve a felhasználhatóság határideje.

24. Ahova én járok rendszeresen, abban a Coop boltban nem tudom felhasználni a kuponokat. Mi ennek az oka?

A törzsvásárlói program kiterjesztése folyamatos, emiatt előfordulhat, hogy még nem minden boltban válthatóak be a kuponok. A beváltó- és elfogadóhelyeket a boltok bejáratánál elhelyezett Coop Klub embléma jelzi, és az Önhöz legközelebbi beváltóhelyeket a www.coop.hu oldalon a Coop Klub üzletek listájában is megtalálhatja.

25. Abban a boltban, ahova én járok, mindig elfogy az újság. Kaphatnék termékkupont ilyen esetekben is?

A www.coop.hu oldalról is kinyomtathatóak a kuponok.

26. Csak fekete-fehérben tudom az újságban megjelenő termékkupont nyomtatni, azokat is elfogadják?

Igen, a beváltásnál nem probléma, ha nem színesben nyomtatja ki a szórólapokban megjelenő termékkuponokat.

27. Mit jelent a blokkon a FIGYELEM szó?

Az Ön által kitöltött kártyaigénylő lap még nem érkezett be a Kártyaközpontba, így a kártyája még nem került megszemélyesítésre. Annak érdekében, hogy a megszemélyesítést el tudjuk végezni, kérjük, szíveskedjen az üzletben egy HIÁNYPÓTLÓ ADATLAP-ot kitölteni, vagy felhívni a 06-80/870-220-as telefonszámot munkaidőben.

28. Attól, hogy a FIGYELEM szó folyamatosan ott van a blokkon, attól a kártyámat lehet használni?

Az igényelt törzsvásárlói kártya aktív és azzal pont gyűjthető, még akkor is, ha a Figyelem szó megjelenik a blokkon. Viszont fontos tudni, hogy azon kártyák, amelyek az első használattól számított 6 hónap elteltével nem kerülnek megszemélyesítésre, azok felfüggesztésre fognak kerülni. A felfüggesztést követően a kártyával pont csak azután gyűjthető, ha a törzsvásárló a személyes adatait megadta és a kártyaszám ezzel visszaállításra került. A felfüggesztéstől számított 2 év elteltével, amennyiben a megszemélyesítés még mindig nem történik meg, a kártya letiltásra kerül.

29. Csoportos gyűjtésben veszünk részt megváltoztathatjuk a főgyűjtő személyét?

Kérjük, szíveskedjen kitölteni és visszaküldeni részünkre a „Hozzájáruló nyilatkozat – Főgyűjtő személyének megváltoztatása” című nyomtatványt, amely az Általános információk menüpontban érhető el.

30. Elutazok az országból és szeretném átruházni egy családtagomra a már összegyűjtött pontjaimat. Van erre lehetőség? Hogyan?

Kérjük, szíveskedjen kitölteni és visszaküldeni részünkre a „Átruházó nyilatkozat – Jogosult személyének a megváltoztatására” című nyomtatványt, amely az Általános információk menüpontban érhető el.

31. Hogyan tudok regisztrálni a Coop Klub applikációba?

Az applikációba történő bejelentkezéshez egy online felhasználói fiók létrehozására van szükség. Kérjük, végezze el a regisztrációs folyamatot az applikációban, vagy a www.coop.hu weboldalon.

32. Nem vagyok Törzsvásárló, használhatom a Coop Klub alkalmazást?

Alkalmazásunk kizárólag Coop Klub Törzsvásárlók számára érhető el. Javasoljuk, hogy csatlakozzon Ön is programunkhoz, és használja ki a program által nyújtott kedvezményeket és előnyöket! Coop Klub kártyát bármely Coop Klub emblémával ellátott üzletben igényelhet.

33. Miért nem tudok belépni az applikációba a kártyaigénylőlap kitöltésekor megadott adataimmal?

Az applikációba történő bejelentkezéshez egy online felhasználói fiók létrehozására is szükség van. Kérjük, végezze el a regisztrációs folyamatot az applikációban, vagy a www.coop.hu weboldalon.

34. A www.coop.hu weboldalon már regisztráltam, az applikációba való belépéshez szükség van további regisztrációra?

Nem, a weboldalon létrehozott fiókadataival a mobilapplikációba is be tud jelentkezni. Ha a weboldalon korábban nem rögzítette Coop Klub kártyaszámát, az applikációba történő belépéskor azt mindenképpen meg kell adnia.

35. Most váltottam ki a Törzsvásárlói kártyámat, de hiába írom be az adataimat, nem enged beregisztrálni az applikációba. Mit tegyek?

Az üzletben történt kártyaigénylést követően kérjük szíves türelmét, míg kollégáink rögzítik az Ön adatait a központi nyilvántartásunkban. Amint ez megtörtént, lehetősége lesz az applikációba is beregisztrálni.

36. Hiába adom meg az adataimat az applikációba történő regisztrációkor, nem enged tovább a regisztrációs űrlapon. Mit tegyek?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot adategyeztetés céljából ügyfélszolgálatunkkal a 06 80 870 220-as telefonszámon!

37. Mit tegyek, ha a regisztráció során nem kaptam megerősítő linket?

A visszaigazoló emailek kiküldését egyes levélszolgáltatók különböző átfutási idővel teljesítik. Várjon mindenképp pár percet, vagy ellenőrizze, hogy az email nem került-e a levélszemét mappába.

Elképzelhető, hogy a regisztráció során elírta az email-címét. Próbálja meg az elfelejtett jelszó funkcióval ezt ellenőrizni, és újraküldeni az aktiváló emailt. Amennyiben továbbra is hibát jelez, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon.

38. Társkártyásként is regisztrálhatok az applikációba?

Igen. Az applikációban lévő virtuális törzsvásárlói kártyával Ön is gyűjtheti a pontokat a családi csoport számára, azonban a pontok után járó kedvezmények csak a főkártyás fiókjában érhetőek el, és csak ő jogosult azok beváltására.

39. Az applikációban szereplő adataim megváltoztak, hogyan tudom őket módosítani?

A Tovább gombra kattintva a Kapcsolat menüpontban adja meg a szükséges változtatásokat.

40. Bármelyik Coop üzletben használhatom a Coop Klub applikációt?

A virtuális Törzsvásárlói kártya beolvasására és a mobilkupon kedvezmények igénybevételére azon üzleteinkben van lehetőség, amelyek rendelkeznek Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával.

41. A pénztáros azt mondja, hogy kedvenc üzletemben nem használhatom a Coop Klub applikációt. Ez azt jelenti, hogy én nem is vehetem igénybe a kedvezményeket?

Üzleteink eltérő szolgáltatásokat nyújtanak vásárlóink számára. Ön abban az üzletben tudja a Coop Klub mobilkupon szolgáltatásait igénybe venni, amelyek rendelkeznek Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával. Ettől függetlenül a kedvezmények igénybevételére továbbra is jogosult, melyet az üzlet korábbi kuponkiadási gyakorlatának megfelelően vehet igénybe. A pontgyűjtéshez a plasztikkártya felmutatása szükséges, illetve az összegyűlt pontok után járó kedvezményeit továbbra is postai úton fogja megkapni.

42. Hogyan tudom érvényesíteni az applikációban lévő kedvezményeimet?

A vásárlás alkalmával feltétlenül érvényesítse az alkalmazásban lévő virtuális törzsvásárlói kártyáját, mert az minden esetben szükséges a pontgyűjtéshez és a kedvezmények igénybevételéhez is. Amennyiben Ön rendelkezik utalvánnyal vagy kuponnal, csak válassza ki a kívánt kedvezményt, kattintson annak képére, majd ezt követően megjelenik az érvényesítéshez szükséges vonalkód. Ezt mutassa fel a pénztárosnak, aki a szkenner segítségével beolvassa az Ön kedvezményét, majd a nyugta zárásával érvényesíti a végösszegben.

43. Hiába kapcsoltam be az applikációban, hogy a kuponjaimat oda kérem, nem mutat kuponokat.

A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. A hűségutalvány és az ahhoz kapcsolódó termékkupon-kedvezmények a pontgyűjtési időszakot követő hónapban 25-e után kerülnek kiadásra. Addig is használja ki a hétről hétre nyújtott termékkuponjaikat, melyet a Kuponok menü középső fülén talál meg.

44. Milyen kuponokat kaphatok az alkalmazásban?

Törzsvásárlói programunkban Coop Klub tagjaink minden 5000 pont összegyűjtése után 500 Ft engedményre jogosító hűségutalványt kapnak, melyek hónapról hónapra termékkedvezményes kuponokkal is kiegészülhetnek. A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Az a törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget, hűségutalványra jogosult. Hétről hétre további változatos kedvezményeket is nyújtunk különböző termékek vásárlásához kapcsolódóan.

45. Egy vásárláshoz több kupont is felhasználhatok?

Egy adott vásárláson belül több kuponkedvezményt is igénybe vehet, ha rendelkezik hűségutalvánnyal, akár azt is beválthatja. A vásárlás végösszege meg kell, hogy haladja a kedvezmények értékét.

46. Többször is felhasználhatom a hűségutalványomat az applikációból?

Minden 5000 pont után Ön 500 Ft hűségutalványra jogosult. Az utalvány és az ahhoz kapcsolódó egyedi termékkuponok csak egy alkalommal használhatóak fel. Az érvényesítést követően azok elavulnak és az applikációból is eltűnnek. Bármilyen, sokszorosítással történő ismételt beváltás esetén a kassza hibaüzenetet ad, és már nem tudja újra érvényesíteni a kedvezményt.

Vannak azonban hétről hétre nyújtott termékkuponjaink is, amelyeket több alkalommal vagy akár több termékre is érvényesíthet.

47. Csak pontosan arra a termékre vonatkozik a termékkupon, amely a képen látható?

A termékkuponok esetében rendszerint több íz- vagy illatvariációra is érvényesíthető a kedvezmény. A kupon megnevezésében tájékozódhat arról, hogy azt pontosan mely ízekre/illatokra, és mely boltkategóriában veheti igénybe.

48. Nem érzékeli a vonalkódot a telefonomon a pénztárgép szkennere. Mi lehet a hiba?

A mobilkuponon lévő vonalkódok érvényesítésére csak speciális leolvasó berendezések alkalmasak, melyek a Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott üzleteink pénztárainál állnak rendelkezésre.

Ha Ön ilyen üzletben próbálta mobilkuponját érvényesíteni, és továbbra is hibát tapasztal, próbálja meg kinagyítani a vonalkódot. Kattintson a vonalkódra, így azt kinagyítja a készüléke, miközben a kijelző fényerejét maximálisra növeli, ezzel is elősegítve a beolvasás technikai körülményeit.

49. Beléptem az applikációba, de azt írja, hogy nem vagyok jogosult még kuponra. Mit tegyek, hogy jogosult legyek rá?

A hűségutalványra és az ahhoz kapcsolódó termékkedvezményes kuponokra abban az esetben lesz jogosult, amint összegyűjtötte az első 5000 pontját. Ha Ön leggyakrabban Mobilkupon beváltóhely emblémával rendelkező üzletben vásárol, utalványát és kuponjait az applikáción keresztül is igényelheti, illetve a következő kupongenerálást követően már igénybe is veheti.

50. Hiába léptem be az applikációba, azt írja, hogy kuponjaimat nyomtassam ki. Mit tegyek, hogy én is igénybe vehessem a mobilkuponokat?

Coop Klub törzsvásárlói programunk applikációs kényelmi szolgáltatásait azok a vásárlóink tudják igénybe venni, akik Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott üzletben vásárolnak leggyakrabban.

51. Mit tegyek, ha meggondoltam magam és mégsem mobilon szeretném megkapni kuponjaimat?

Önnek lehetősége van bármikor módosítani az igénybevétel módját. A Tovább gombra kattintva a Fiókadatokon belül kapcsolhatja ki a szolgáltatást. A későbbiekben Ön a leggyakrabban látogatott kedvenc üzlete kuponkiadási gyakorlatának megfelelően fogja megkapni utalványát, kuponjait.

52. Kikapcsoltam a mobilkupon szolgáltatást az applikációban, de volt utalványom és kuponom, ezeket most elveszítettem?

A szolgáltatás kikapcsolását követően az egyszeri alkalommal felhasználható kedvezményeit átváltjuk Önnek az Ön által leggyakrabban látogatott üzlet kuponkiadási formájára.

53. Az applikációt letöröltem a telefonomról, hogyan tudom kuponjaimat újra a kasszáknál megkapni?

Felhasználói fiókjába a www.coop.hu weboldalon keresztül is be tud jelentkezni. Így a kuponok átvételi módját a weboldali ügyfélfiókjában is módosíthatja.

PONTEGYENLEG

54. Most vásároltam, de az applikációban nem változott meg a pontegyenlegem. Nem került jóváírásra a pontom?

A pontegyenleg és az ahhoz kapcsolódó információk nem online, azaz nem azonnal frissülő információk, így azok csak a későbbiekben, a feldolgozási időt követően frissülnek.

AKCIÓS ÚJSÁG

55. Hogy tudom megnézni az ajánlatokat az applikációban?

Az applikáció Akciós újságok menüpontjában megtekintheti az Ön által a regisztrációkor megadott kedvenc üzlete aktuális ajánlatait, illetve hétfőnként már megjelennek a szerdán induló szórólapjait is.

56. Miért mindig csak egy ajánlatokat tartalmazó szórólapot látok az applikációban?

Önnek lehetősége van a beállított üzleten kívül más üzletek regionális akcióinak megtekintésére is. Kérjük, ehhez használja a Kereső ikont az Akciós szórólapok menüpontban, majd válassza ki azt az üzletet, amelynek az ajánlataira kíváncsi.

57. Hogyan tudom beállítani, ha már egy másik üzlet ajánlatait szeretném látni az applikációban?

A Tovább menüre kattintva lépjen be a Fiókadataim menüpontba, és ott módosíthatja az üzletet.

ÜZLETKERESŐ

58. Hogy tudom megnézni az applikációban, hogy hány óráig van nyitva az üzlet?

A Tovább menüre kattintva lépjen be az Üzletkereső menüpontba, és ott a kereső segítségével böngészhet üzleteink között. Írja be a kívánt település nevét vagy irányítószámát, és a térképen megjelennek az elérhető üzletek. Kereséseit a szűrő gomb megnyitásával szűkítheti is több különböző szempont szerint. A térképen lévő jelölőikonokra kattintva megtekintheti a kiválasztott üzlet részletes adatait, így a nyitva tartási idejét is.

INTERNET

59. Nem tölti be az alkalmazás a kezdőképernyőt. Mi lehet a probléma?

Kérjük, ellenőrizze mobiltelefonján az internetkapcsolatot. Az alkalmazás internetkapcsolat nélkül nem érhető el.

Amennyiben továbbra is hibát tapasztalna, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunk számára az alábbi elérhetőségek egyikén:

Ingyenesen hívható telefonszámunk: 06 80 870 220

Kapcsolatfelvételi űrlap

ugrás az oldal tetejére

2800 Coop üzlet országszerte

Oldaltérkép
  • Kezdőlap
  • Üzletkereső
  • Ajánlatok
  • Promóciók
  • COOP Klub
  • Márkatermékek
  • Cégünkről
  • Hírek
Ügyfélszolgálat

Küldje el üzenetét, kérdését, véleményét, panaszát most!

Tovább az űrlaphoz
Közösségi média

Keressen minket a közösségi média felületeinken is!

Üzlet gyorskereső

Adja meg irányítószámát, vagy a települést és találja meg a közel 2200 Coop üzletből az Önhöz legközelebb találhatót!

  • Franchise partnereknek
  • Pályázatok
  • ÁSZF
  • Adatvédelmi tájékoztató