Vásárlásai után a Coop Klub törzsvásárlói kártyájával pontokat gyűjthet. Minden 20 Ft vásárolt érték után 1 pont jár. A pontgyűjtésből kizárásra kerülnek az alábbi termékek: göngyöleg, telefonfeltöltő kártya, autópálya matrica, étkezési és ajándékutalvány vásárlása, Szektorfüggetlen partnernél igénybe vett szolgáltatás vagy megvásárolt termékek után pont nem gyűjthető. Az összegyűjtött pontokért a törzsvásárlót kuponokkal jutalmazzuk. A törzsvásárló 5000 pontonként egy 500 Ft engedményre jogosító kupont kap.
A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Azon törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget hűségkuponra jogosult.
A hűségkupon az előző hónap utolsó napján érvényes pontegyenlege alapján a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-étől kerül kiadásra.
Coop Klub törzsvásárlói kártya igényléséhez szükség van kártyaigénylő lapra, amelyet megtalál minden Coop Klub emblémával ellátott üzletben a pénztárosoknál. Töltse ki az üzletben a kártyaigénylő lapot, és adja le munkatársunknak, aki átadja Önnek Coop Klub törzsvásárlói kártyáját.
Coop Klub törzsvásárlói kártyát minden magyarországi lakhellyel rendelkező, 16 év feletti cselekvőképes, természetes személy igényelhet.
Igen, van rá lehetőség.
Társkártya a Coop Klub emblémával ellátott üzletekben elhelyezett kártyaigénylő lap kitöltésével igényelhető. Egy csoport maximum 6 főből állhat.
Lehetőséget biztosít csoportos (családi) pontgyűjtésre, segítségével mindannyian egy számlára gyűjthetik a pontokat. Így gyorsabban hozzájuthatnak a kedvezményekhez. A csoportos (családi) gyűjtésben részt vevő törzsvásárlók számláin megjelenő pontokat a főgyűjtő számláján összegezzük, és a főgyűjtő számára biztosítjuk a kupont. A kupont kézhezvétele után bármely csoportos (családi) gyűjtésben részt vevő Coop Klub törzsvásárlói kártya tulajdonosa beválthatja.
Nem, egy törzsvásárlónak csak egy kártyája lehet. A kártyaigénylő lapok feldolgozásakor a Kártyaközpont figyeli az azonosságot és nem rögzíti fel újként azt a törzsvásárlót, aki már egy korábbi kártyával benne volt a rendszerben. Ebben az esetben a Kártyaközpont a régi kártyát lecseréli az új kártyára, így a pontgyűjtés folyamatos marad.
Nem. A következő termékek vásárlása esetén nem tud pontot gyűjteni: göngyöleg, telefonfeltöltő kártya, autópálya-matrica, étkezési és ajándékutalvány, szektorfüggetlen partnernél igénybe vett szolgáltatás vagy megvásárolt termékek után.
Jelenleg törzsvásárlói programunk több mint 2000 üzletben érhető el. A törzsvásárlói rendszerrel még nem rendelkező üzleteink csatlakozása folyamatos. A törzsvásárlói rendszerrel rendelkező boltjaink bejáratánál egy Coop Klub embléma jelzi a tagságot, illetve a weboldalunkon lévő boltkereső segítségével is tájékozódhat a Coop Klubos üzletekről.
Kérjük, érdeklődjön kedvenc üzletében a csatlakozás lehetőségeiről!
A www.coop.hu oldalon a Coop Klub üzletek listájából tudja megnézni, hogy mely üzletekben tud pontot gyűjteni, illetve a boltok bejáratánál keresse a Coop Klub emblémákat.
Adatait az ügyfélszolgálaton keresztül módosíthatja, telefonon a 06-80/870-220-as számon, e-mailben a coopklub@coop.hu címen, vagy az alábbi linkre kattintva: Törzsvásárlói adatmódosítás.
Kérjük, fáradjon be az Önhöz legközelebb található Coop Klub emblémával ellátott üzletbe, és ott jelezze, hogy elhagyta kártyáját! Az üzletben olyan kártyát tudnak Önnek adni, amely azonnali használatot tesz lehetővé, csak a kártyaigénylő lapot kell kitölteni és ráírni, hogy kártyacsere.
Kérjük, fáradjon be az Önhöz legközelebb található Coop Klub emblémával ellátott üzletbe, és ott jelezze, hogy megsérült a kártyája! Az üzletben olyan kártyát tudnak Önnek adni, amely azonnali használatot tesz lehetővé, csak a kártyaigénylő lapot kell kitölteni és ráírni, hogy kártyacsere, valamint lehetőség szerint meg kell adnia a régi kártya számát.
A weboldalon történő regisztrációt követően fiókjában folyamatosan nyomon követheti pontegyenlegét. Továbbá a Coop Klub KuponPont emblémával ellátott üzletekben történő vásárlást igazoló blokkon tájékoztatást adunk az aktuális pontegyenlegéről, illetve lehetősége van hétfőtől csütörtökig 7.30-16 óráig, pénteken 7.30-13.30-ig a 06-80/870-220-as telefonszámon is tájékozódni.
Néhány üzletben előfordulhat, hogy nem mindegyik kasszánál van pontleolvasó rendszer. Ha vásárláskor ez gondot jelent, akkor kérje a Coop Klub emblémával ellátott üzletben dolgozó munkatársunk segítségét.
Azok a törzsvásárlók (főgyűjtők), akik a pontgyűjtési időszak végéig összegyűjtik legalább az 5000 pontot.
A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Azon törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget hűségkuponra jogosult.
A hűségkuponokat vagy postai úton juttatjuk el törzsvásárlóink számára vagy amennyiben a Coop Klub KuponPont emblémával ellátott üzletek valamelyikében vásárol leggyakrabban, akkor bármely Coop Klub KuponPont-os üzletükben a pénztárnál kasszakupon formájában kinyomtatva veheti át.
A hűségkupon az előző hónap utolsó napján érvényes pontegyenlege alapján a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-e után kerül kiadásra. A csoportos (családi) gyűjtésben résztvevők számláin megjelenő pontok a főgyűjtő számláján összegződnek, ez alapján kerülnek kiszámításra a kiutalandó kuponok. Csoportos (családi) pontgyűjtés esetén a kupont a főgyűjtő postacímére postázzuk vagy a Főgyűjtő számára nyomtatjuk ki kasszakupon formájában, de azt a csoportos (családi) gyűjtésben részt vevők közül bárki beválhatja.
A Hűségkuponra való jogosultsághoz mindig az előző hónap utolsó napjáig összegyűlt pontokat tudjuk figyelembe venni és a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-étől kerül kiadásra postai úton vagy a Coop Klub KuponPontos üzletekben egy következő főgyűjtő kártyával történő vásárlás alkalmával.
Keresse az alábbi logót üzleteinkben:
Amennyiben ezt a logót látja kedvenc üzletében, abban az esetben az üzlet kasszájánál kasszakupon formájában kinyomtatva veheti át hűségkuponját és extra kedvezményeit.
Amennyiben a kedvenc üzletében kapott blokkon megjelenik a Coop Klub információ, akkor Ön hűségkuponját a kasszán keresztül kapja meg.
Ha Ön Coop Klub Logóval ellátott Coop üzletben vásárol leggyakrabban, hűségkuponjait postán küldjük meg.
Amennyiben a kedvenc üzletében kapott blokkján nem jelenik meg a Coop Klub információ, akkor postai úton juttatjuk el Önhöz hűségkuponját.
Csoportos (családi) pontgyűjtés esetén a kupont csak a Főgyűjtő számára nyomtatjuk ki kasszakupon formájában, de azt a csoportos (családi) gyűjtésben részt vevők közül bárki beválhatja.
Csoportos (családi) pontgyűjtés esetén a kupont csak a Főgyűjtő számára nyomtatjuk ki, de a pontegyenleg a társkártyán is lecsökken a lezárt pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-e után.
A kupon a kibocsátástól számított fél évig váltható be. A kupon tartalmazza az érvényesség határidejét. A lejárt vagy elveszett kuponokat nem áll módunkban pótolni.
A kupon beváltásával bármely termék vásárlása esetén csökkenthető a fizetendő végösszeg a kupon értékével, az alábbiakat kivéve: göngyöleg, telefonfeltöltő kártya, autópálya-matrica, étkezési és ajándékutalvány, szektor független partnernél igénybe vett szolgáltatás vagy megvásárolt termék.
A fizetendő végösszegnek minden esetben meg kell haladnia az engedmény értékét. A kupon készpénzre nem váltható.
Törzsvásárlóink számára – az 5000 pontonként járó 500Ft-os hűségkupon mellé további extra termék kedvezményeket is adhatunk. A hűségpontok után járó kedvezményeken túl szórólapjainkban további kedvezményeket is biztosítunk törzsvásárlóink számára.
Minden kuponon fel van tüntetve a felhasználhatóság határideje.
A törzsvásárlói program kiterjesztése folyamatos, emiatt előfordulhat, hogy még nem minden boltban válthatóak be a kuponok. A beváltó- és elfogadóhelyeket a boltok bejáratánál elhelyezett Coop Klub embléma jelzi, és az Önhöz legközelebbi beváltóhelyeket a www.coop.hu oldalon a Coop Klub üzletek listájában is megtalálhatja.
A www.coop.hu oldalról is kinyomtathatóak a kuponok.
Igen, a beváltásnál nem probléma, ha nem színesben nyomtatja ki a szórólapokban megjelenő termékkuponokat.
Az Ön által kitöltött kártyaigénylő lap még nem érkezett be a Kártyaközpontba, így a kártyája még nem került megszemélyesítésre. Annak érdekében, hogy a megszemélyesítést el tudjuk végezni, kérjük, szíveskedjen az üzletben egy HIÁNYPÓTLÓ ADATLAP-ot kitölteni, vagy felhívni a 06-80/870-220-as telefonszámot munkaidőben.
Az igényelt törzsvásárlói kártya aktív és azzal pont gyűjthető, még akkor is, ha a Figyelem szó megjelenik a blokkon. Viszont fontos tudni, hogy azon kártyák, amelyek az első használattól számított 6 hónap elteltével nem kerülnek megszemélyesítésre, azok felfüggesztésre fognak kerülni. A felfüggesztést követően a kártyával pont csak azután gyűjthető, ha a törzsvásárló a személyes adatait megadta és a kártyaszám ezzel visszaállításra került. A felfüggesztéstől számított 2 év elteltével, amennyiben a megszemélyesítés még mindig nem történik meg, a kártya letiltásra kerül.
Kérjük, szíveskedjen kitölteni és visszaküldeni részünkre a „Hozzájáruló nyilatkozat – Főgyűjtő személyének megváltoztatása” című nyomtatványt, amely az Általános információk menüpontban érhető el.
Kérjük, szíveskedjen kitölteni és visszaküldeni részünkre a „Átruházó nyilatkozat – Jogosult személyének a megváltoztatására” című nyomtatványt, amely az Általános információk menüpontban érhető el.
Az applikációba történő bejelentkezéshez egy online felhasználói fiók létrehozására van szükség. Kérjük, végezze el a regisztrációs folyamatot az applikációban, vagy a www.coop.hu weboldalon.
Alkalmazásunk kizárólag Coop Klub Törzsvásárlók számára érhető el. Javasoljuk, hogy csatlakozzon Ön is programunkhoz, és használja ki a program által nyújtott kedvezményeket és előnyöket! Coop Klub kártyát bármely Coop Klub emblémával ellátott üzletben igényelhet.
Az applikációba történő bejelentkezéshez egy online felhasználói fiók létrehozására is szükség van. Kérjük, végezze el a regisztrációs folyamatot az applikációban, vagy a www.coop.hu weboldalon.
Nem, a weboldalon létrehozott fiókadataival a mobilapplikációba is be tud jelentkezni. Ha a weboldalon korábban nem rögzítette Coop Klub kártyaszámát, az applikációba történő belépéskor azt mindenképpen meg kell adnia.
Az üzletben történt kártyaigénylést követően kérjük szíves türelmét, míg kollégáink rögzítik az Ön adatait a központi nyilvántartásunkban. Amint ez megtörtént, lehetősége lesz az applikációba is beregisztrálni.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot adategyeztetés céljából ügyfélszolgálatunkkal a 06 80 870 220-as telefonszámon!
A visszaigazoló emailek kiküldését egyes levélszolgáltatók különböző átfutási idővel teljesítik. Várjon mindenképp pár percet, vagy ellenőrizze, hogy az email nem került-e a levélszemét mappába.
Elképzelhető, hogy a regisztráció során elírta az email-címét. Próbálja meg az elfelejtett jelszó funkcióval ezt ellenőrizni, és újraküldeni az aktiváló emailt. Amennyiben továbbra is hibát jelez, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon.
Igen. Az applikációban lévő virtuális törzsvásárlói kártyával Ön is gyűjtheti a pontokat a családi csoport számára, azonban a pontok után járó kedvezmények csak a főkártyás fiókjában érhetőek el, és csak ő jogosult azok beváltására.
A Tovább gombra kattintva a Kapcsolat menüpontban adja meg a szükséges változtatásokat.
A virtuális Törzsvásárlói kártya beolvasására és a mobilkupon kedvezmények igénybevételére azon üzleteinkben van lehetőség, amelyek rendelkeznek Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával.
Üzleteink eltérő szolgáltatásokat nyújtanak vásárlóink számára. Ön abban az üzletben tudja a Coop Klub mobilkupon szolgáltatásait igénybe venni, amelyek rendelkeznek Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával. Ettől függetlenül a kedvezmények igénybevételére továbbra is jogosult, melyet az üzlet korábbi kuponkiadási gyakorlatának megfelelően vehet igénybe. A pontgyűjtéshez a plasztikkártya felmutatása szükséges, illetve az összegyűlt pontok után járó kedvezményeit továbbra is postai úton fogja megkapni.
A vásárlás alkalmával feltétlenül érvényesítse az alkalmazásban lévő virtuális törzsvásárlói kártyáját, mert az minden esetben szükséges a pontgyűjtéshez és a kedvezmények igénybevételéhez is. Amennyiben Ön rendelkezik utalvánnyal vagy kuponnal, csak válassza ki a kívánt kedvezményt, kattintson annak képére, majd ezt követően megjelenik az érvényesítéshez szükséges vonalkód. Ezt mutassa fel a pénztárosnak, aki a szkenner segítségével beolvassa az Ön kedvezményét, majd a nyugta zárásával érvényesíti a végösszegben.
A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. A hűségutalvány és az ahhoz kapcsolódó termékkupon-kedvezmények a pontgyűjtési időszakot követő hónapban 25-e után kerülnek kiadásra. Addig is használja ki a hétről hétre nyújtott termékkuponjaikat, melyet a Kuponok menü középső fülén talál meg.
Törzsvásárlói programunkban Coop Klub tagjaink minden 5000 pont összegyűjtése után 500 Ft engedményre jogosító hűségutalványt kapnak, melyek hónapról hónapra termékkedvezményes kuponokkal is kiegészülhetnek. A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Az a törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget, hűségutalványra jogosult. Hétről hétre további változatos kedvezményeket is nyújtunk különböző termékek vásárlásához kapcsolódóan.
Egy adott vásárláson belül több kuponkedvezményt is igénybe vehet, ha rendelkezik hűségutalvánnyal, akár azt is beválthatja. A vásárlás végösszege meg kell, hogy haladja a kedvezmények értékét.
Minden 5000 pont után Ön 500 Ft hűségutalványra jogosult. Az utalvány és az ahhoz kapcsolódó egyedi termékkuponok csak egy alkalommal használhatóak fel. Az érvényesítést követően azok elavulnak és az applikációból is eltűnnek. Bármilyen, sokszorosítással történő ismételt beváltás esetén a kassza hibaüzenetet ad, és már nem tudja újra érvényesíteni a kedvezményt.
Vannak azonban hétről hétre nyújtott termékkuponjaink is, amelyeket több alkalommal vagy akár több termékre is érvényesíthet.
A termékkuponok esetében rendszerint több íz- vagy illatvariációra is érvényesíthető a kedvezmény. A kupon megnevezésében tájékozódhat arról, hogy azt pontosan mely ízekre/illatokra, és mely boltkategóriában veheti igénybe.
A mobilkuponon lévő vonalkódok érvényesítésére csak speciális leolvasó berendezések alkalmasak, melyek a Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott üzleteink pénztárainál állnak rendelkezésre.
Ha Ön ilyen üzletben próbálta mobilkuponját érvényesíteni, és továbbra is hibát tapasztal, próbálja meg kinagyítani a vonalkódot. Kattintson a vonalkódra, így azt kinagyítja a készüléke, miközben a kijelző fényerejét maximálisra növeli, ezzel is elősegítve a beolvasás technikai körülményeit.
A hűségutalványra és az ahhoz kapcsolódó termékkedvezményes kuponokra abban az esetben lesz jogosult, amint összegyűjtötte az első 5000 pontját. Ha Ön leggyakrabban Mobilkupon beváltóhely emblémával rendelkező üzletben vásárol, utalványát és kuponjait az applikáción keresztül is igényelheti, illetve a következő kupongenerálást követően már igénybe is veheti.
Coop Klub törzsvásárlói programunk applikációs kényelmi szolgáltatásait azok a vásárlóink tudják igénybe venni, akik Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott üzletben vásárolnak leggyakrabban.
Önnek lehetősége van bármikor módosítani az igénybevétel módját. A Tovább gombra kattintva a Fiókadatokon belül kapcsolhatja ki a szolgáltatást. A későbbiekben Ön a leggyakrabban látogatott kedvenc üzlete kuponkiadási gyakorlatának megfelelően fogja megkapni utalványát, kuponjait.
A szolgáltatás kikapcsolását követően az egyszeri alkalommal felhasználható kedvezményeit átváltjuk Önnek az Ön által leggyakrabban látogatott üzlet kuponkiadási formájára.
Felhasználói fiókjába a www.coop.hu weboldalon keresztül is be tud jelentkezni. Így a kuponok átvételi módját a weboldali ügyfélfiókjában is módosíthatja.
A pontegyenleg és az ahhoz kapcsolódó információk nem online, azaz nem azonnal frissülő információk, így azok csak a későbbiekben, a feldolgozási időt követően frissülnek.
Az applikáció Akciós újságok menüpontjában megtekintheti az Ön által a regisztrációkor megadott kedvenc üzlete aktuális ajánlatait, illetve hétfőnként már megjelennek a szerdán induló szórólapjait is.
Önnek lehetősége van a beállított üzleten kívül más üzletek regionális akcióinak megtekintésére is. Kérjük, ehhez használja a Kereső ikont az Akciós szórólapok menüpontban, majd válassza ki azt az üzletet, amelynek az ajánlataira kíváncsi.
A Tovább menüre kattintva lépjen be a Fiókadataim menüpontba, és ott módosíthatja az üzletet.
A Tovább menüre kattintva lépjen be az Üzletkereső menüpontba, és ott a kereső segítségével böngészhet üzleteink között. Írja be a kívánt település nevét vagy irányítószámát, és a térképen megjelennek az elérhető üzletek. Kereséseit a szűrő gomb megnyitásával szűkítheti is több különböző szempont szerint. A térképen lévő jelölőikonokra kattintva megtekintheti a kiválasztott üzlet részletes adatait, így a nyitva tartási idejét is.
Kérjük, ellenőrizze mobiltelefonján az internetkapcsolatot. Az alkalmazás internetkapcsolat nélkül nem érhető el.
Amennyiben továbbra is hibát tapasztalna, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunk számára az alábbi elérhetőségek egyikén:
Ingyenesen hívható telefonszámunk: 06 80 870 220