Fenntarthatóság Szimbóluma védjegyet érdemelt ki a Coop

Az üzletlánc már a megmérettetés kiírásának első évében megkapta a kitüntető címet

Budapest, 2020. szeptember 29. – A verseny célja, hogy minden évben, minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra a Trade magazin által, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.

A Coop az FMCG szaklap által alapított Fenntarthatóság Szimbóluma védjegyet a négy évvel ezelőtt csoportszinten elindított és azóta is alkalmazott környezet- és energiatudatos fejlesztéseivel érdemelte ki. Ennek keretében az elmúlt években több területre kiterjedő fejlesztéseket folytat: a hűtők utólagos üvegajtózása, üzletek világításának LED-technológiával történő korszerűsítése, a hűtési-fűtési rendszerek modernizációja, illetve a napelemes technológia telepítése. A környezettudatosság kapcsán pedig az országban a kereskedelmi szereplők közül elsőként a COOP-nál működik a használt étolaj visszagyűjtése, ami a szupermarket kategóriájú üzletekben már alapszolgáltatás. Az üzletlánc meggyőződése, hogy hosszútávon 2300 üzletre kiterjedő fenntartható és versenyképes üzletüzemeltetést csak az energiahatékonyság mentén lehet megvalósítani.