MENÜ
Vissza
  • Ajánlatok
    • Ajánlatok
    • Hírlevél feliratkozás
  • Promóciók
    • Nyereményjátékok
    • Archívum
  • COOP Klub
  • Márkatermékek
  • Otthon webáruház
  • Cégünkről
    • Kapcsolat
    • Hírek
    • Biztonsági adatlapok
    • Termékvisszahívás
    • Franchise partnereknek
    • Pályázatok
    • Coop Segély Alapítvány
    • COOP a környezetért
    • Duális képzés
    • Olimpia
  • Szolgáltatások
    • Csomagátvétel
    • Olajpont
    • Ajándékkártya
Ajánlatkereső
Üzletkereső
Coop Klub
Bejelentkezés
Elfelejtette a jelszavát?

Nincs még fiókja?
Hozzon létre egyet itt!

  • Ajánlatok
    • Ajánlatok
    • Hírlevél feliratkozás
  • Promóciók
    • Nyereményjátékok
    • Archívum
  • COOP Klub
  • Márkatermékek
  • Otthon webáruház
  • Cégünkről
    • Kapcsolat
    • Hírek
    • Biztonsági adatlapok
    • Termékvisszahívás
    • Franchise partnereknek
    • Pályázatok
    • Coop Segély Alapítvány
    • COOP a környezetért
    • Duális képzés
    • Olimpia
  • Szolgáltatások
    • Csomagátvétel
    • Olajpont
    • Ajándékkártya
  • COOP Klub kedvezmények
  • Coop Klub applikáció
  • Ügyfélfiókom
  • Beállítások
  • Általános információk
  • Gyakran Ismételt Kérdések

 

Hogyan tudok regisztrálni az applikációba?

Az applikációba történő bejelentkezéshez egy online felhasználói fiók létrehozására van szükség. Kérjük, végezze el a regisztrációs folyamatot az applikációban, vagy a www.coop.hu weboldalon.

Nem vagyok Törzsvásárló, használhatom a Coop Klub alkalmazást?

Alkalmazásunk kizárólag Coop Klub Törzsvásárlók számára érhető el. Javasoljuk, hogy csatlakozzon Ön is programunkhoz, és használja ki a program által nyújtott kedvezményeket és előnyöket! Coop Klub kártyát bármely Coop Klub emblémával ellátott üzletben igényelhet.

Hogyan igényelhetek Coop Klub Törzsvásárlói kártyát?

Bármelyik, Coop Klub emblémával ellátott üzletünkben csatlakozhat Törzsvásárlói programunkhoz. Kérjen kártyaigénylőlapot a pénztárostól. Az igénylőlap tartalmazza a Törzsvásárlói kártyát is. A programban való részvételhez, kérjük, töltse ki az adatokat, szükséges hozzájárulásokat, majd aláírásával hitelesítse. Tépje le a perforáció mentén az igénylőlapot, és adja át a pénztárosnak. Kártyáját azonnal használhatja a pontgyűjtésre, és a feldolgozási időt követően a kedvezményeit is igénybe veheti.

Miért nem tudok belépni a kártyaigénylőlap kitöltésekor megadott adataimmal?

Az applikációba történő bejelentkezéshez egy online felhasználói fiók létrehozására is szükség van. Kérjük, végezze el a regisztrációs folyamatot az applikációban, vagy a www.coop.hu weboldalon.

A www.coop.hu weboldalon már regisztráltam, az applikációba való belépéshez szükség van további regisztrációra?

Nem, a weboldalon létrehozott fiókadataival a mobilapplikációba is be tud jelentkezni. Ha a weboldalon korábban nem rögzítette Coop Klub kártyaszámát, az applikációba történő belépéskor azt mindenképpen meg kell adnia.

Most váltottam ki a Törzsvásárlói kártyámat, de hiába írom be az adataimat, nem enged beregisztrálni. Mit tegyek?

Az üzletben történt kártyaigénylést követően kérjük szíves türelmét, míg kollégáink rögzítik az Ön adatait a központi nyilvántartásunkban. Amint ez megtörtént, lehetősége lesz az applikációba is beregisztrálni.

Hiába adom meg az adataimat a regisztrációkor, nem enged tovább a regisztrációs űrlapon. Mit tegyek?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot adategyeztetés céljából ügyfélszolgálatunkkal a 06 80 870 220-as telefonszámon!

Mit tegyek, ha a regisztráció során nem kaptam megerősítő linket?

A visszaigazoló emailek kiküldését egyes levélszolgáltatók különböző átfutási idővel teljesítik. Várjon mindenképp pár percet, vagy ellenőrizze, hogy az email nem került-e a levélszemét mappába.

Elképzelhető, hogy a regisztráció során elírta az email-címét. Próbálja meg az elfelejtett jelszó funkcióval ezt ellenőrizni, és újraküldeni az aktiváló emailt. Amennyiben továbbra is hibát jelez, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon.

Társkártyásként is regisztrálhatok az applikációba?

Igen. Az applikációban lévő virtuális törzsvásárlói kártyával Ön is gyűjtheti a pontokat a családi csoport számára, azonban a pontok után járó kedvezmények csak a főkártyás fiókjában érhetőek el, és csak ő jogosult azok beváltására.

Az applikációban szereplő adataim megváltoztak, hogyan tudom őket módosítani?

A Tovább gombra kattintva a Kapcsolat menüpontban adja meg a szükséges változtatásokat.

Bármelyik Coop üzletben használhatom a Coop Klub applikációt?

A virtuális Törzsvásárlói kártya beolvasására és a mobilkupon kedvezmények igénybevételére azon üzleteinkben van lehetőség, amelyek rendelkeznek Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával.

A pénztáros azt mondja, hogy kedvenc üzletemben nem használhatom a Coop Klub applikációt. Ez azt jelenti, hogy én nem is vehetem igénybe a kedvezményeket?

Üzleteink eltérő szolgáltatásokat nyújtanak vásárlóink számára. Ön abban az üzletben tudja a Coop Klub mobilkupon szolgáltatásait igénybe venni, amelyek rendelkeznek Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával. Ettől függetlenül a kedvezmények igénybevételére továbbra is jogosult, melyet az üzlet korábbi kuponkiadási gyakorlatának megfelelően vehet igénybe. A pontgyűjtéshez a plasztikkártya felmutatása szükséges, illetve az összegyűlt pontok után járó kedvezményeit továbbra is postai úton fogja megkapni.

Hogyan tudom érvényesíteni az applikációban lévő kedvezményeimet?

A vásárlás alkalmával feltétlenül érvényesítse az alkalmazásban lévő virtuális törzsvásárlói kártyáját, mert az minden esetben szükséges a pontgyűjtéshez és a kedvezmények igénybevételéhez is. Amennyiben Ön rendelkezik utalvánnyal vagy kuponnal, csak válassza ki a kívánt kedvezményt, kattintson annak képére, majd ezt követően megjelenik az érvényesítéshez szükséges vonalkód. Ezt mutassa fel a pénztárosnak, aki a szkenner segítségével beolvassa az Ön kedvezményét, majd a nyugta zárásával érvényesíti a végösszegben.

Hiába kapcsoltam be az applikációban, hogy a kuponjaimat oda kérem, nem mutat kuponokat.

A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. A hűségutalvány és az ahhoz kapcsolódó termékkupon-kedvezmények a pontgyűjtési időszakot követő hónapban 25-e után kerülnek kiadásra. Addig is használja ki a hétről hétre nyújtott termékkuponjaikat, melyet a Kuponok menü középső fülén talál meg.

Milyen kuponokat kaphatok az alkalmazásban?

Törzsvásárlói programunkban Coop Klub tagjaink minden 5000 pont összegyűjtése után 500 Ft engedményre jogosító hűségutalványt kapnak, melyek hónapról hónapra termékkedvezményes kuponokkal is kiegészülhetnek. A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Az a törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget, hűségutalványra jogosult. Hétről hétre további változatos kedvezményeket is nyújtunk különböző termékek vásárlásához kapcsolódóan.

Egy vásárláshoz több kupont is felhasználhatok?

Egy adott vásárláson belül több kuponkedvezményt is igénybe vehet, ha rendelkezik hűségutalvánnyal, akár azt is beválthatja. A vásárlás végösszege meg kell, hogy haladja a kedvezmények értékét.

Többször is felhasználhatom a hűségutalványomat?

Minden 5000 pont után Ön 500 Ft hűségutalványra jogosult. Az utalvány és az ahhoz kapcsolódó egyedi termékkuponok csak egy alkalommal használhatóak fel. Az érvényesítést követően azok elavulnak és az applikációból is eltűnnek. Bármilyen, sokszorosítással történő ismételt beváltás esetén a kassza hibaüzenetet ad, és már nem tudja újra érvényesíteni a kedvezményt.

Vannak azonban hétről hétre nyújtott termékkuponjaink is, amelyeket több alkalommal vagy akár több termékre is érvényesíthet.

Csak pontosan arra a termékre vonatkozik a termékkupon, amely a képen látható?

A termékkuponok esetében rendszerint több íz- vagy illatvariációra is érvényesíthető a kedvezmény. A kupon megnevezésében tájékozódhat arról, hogy azt pontosan mely ízekre/illatokra, és mely boltkategóriában veheti igénybe.

Nem érzékeli a vonalkódot a telefonomon a pénztárgép szkennere. Mi lehet a hiba?

A mobilkuponon lévő vonalkódok érvényesítésére csak speciális leolvasó berendezések alkalmasak, melyek a Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott üzleteink pénztárainál állnak rendelkezésre.

Ha Ön ilyen üzletben próbálta mobilkuponját érvényesíteni, és továbbra is hibát tapasztal, próbálja meg kinagyítani a vonalkódot. Kattintson a vonalkódra, így azt kinagyítja a készüléke, miközben a kijelző fényerejét maximálisra növeli, ezzel is elősegítve a beolvasás technikai körülményeit.

Beléptem az applikációba, de azt írja, hogy nem vagyok jogosult még kuponra. Mit tegyek, hogy jogosult legyek rá?

A hűségutalványra és az ahhoz kapcsolódó termékkedvezményes kuponokra abban az esetben lesz jogosult, amint összegyűjtötte az első 5000 pontját. Ha Ön leggyakrabban Mobilkupon beváltóhely emblémával rendelkező üzletben vásárol, utalványát és kuponjait az applikáción keresztül is igényelheti, illetve a következő kupongenerálást követően már igénybe is veheti.

Hiába léptem be az applikációba, azt írja, hogy kuponjaimat nyomtassam ki. Mit tegyek, hogy én is igénybe vehessem a mobilkuponokat?

Coop Klub törzsvásárlói programunk applikációs kényelmi szolgáltatásait azok a vásárlóink tudják igénybe venni, akik Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott üzletben vásárolnak leggyakrabban.

Mit tegyek, ha meggondoltam magam és mégsem mobilon szeretném megkapni kuponjaimat?

Önnek lehetősége van bármikor módosítani az igénybevétel módját. A Tovább gombra kattintva a Fiókadatokon belül kapcsolhatja ki a szolgáltatást. A későbbiekben Ön a leggyakrabban látogatott kedvenc üzlete kuponkiadási gyakorlatának megfelelően fogja megkapni utalványát, kuponjait.

Kikapcsoltam a mobilkupon szolgáltatást az applikációban, de volt utalványom és kuponom, ezeket most elveszítettem?

A szolgáltatás kikapcsolását követően az egyszeri alkalommal felhasználható kedvezményeit átváltjuk Önnek az Ön által leggyakrabban látogatott üzlet kuponkiadási formájára.

Az applikációt letöröltem a telefonomról, hogyan tudom kuponjaimat újra a kasszáknál megkapni?

Felhasználói fiókjába a www.coop.hu weboldalon keresztül is be tud jelentkezni. Így a kuponok átvételi módját a weboldali ügyfélfiókjában is módosíthatja.

PONTEGYENLEG

Most vásároltam, de az applikációban nem változott meg a pontegyenlegem. Nem került jóváírásra a pontom?

A pontegyenleg és az ahhoz kapcsolódó információk nem online, azaz nem azonnal frissülő információk, így azok csak a későbbiekben, a feldolgozási időt követően frissülnek.

AJÁNLATAINK

Hogy tudom megnézni az ajánlatokat az applikációban?

Az applikáció Akciós újságok menüpontjában megtekintheti az Ön által a regisztrációkor megadott kedvenc üzlete aktuális akciós ajánlatát, illetve hétfőnként már megjelennek a szerdán induló ajánlatok is.

Miért mindig csak egy fajta szórólapot látok az applikációban?

Önnek lehetősége van a beállított üzleten kívül más üzletek regionális szórólapjainak megtekintésére is. Kérjük, ehhez használja a Kereső ikont az Akciós szórólapok menüpontban, majd válassza ki azt az üzletet, amelynek az ajánlataira kíváncsi.

Hogyan tudom beállítani, ha már egy másik üzlet ajánlatait szeretném látni?

A Tovább menüre kattintva lépjen be a Fiókadataim menüpontba, és ott módosíthatja az üzletet.

ÜZLETKERESŐ

Hogy tudom megnézni, hogy hány óráig van nyitva az üzlet?

A Tovább menüre kattintva lépjen be az Üzletkereső menüpontba, és ott a kereső segítségével böngészhet üzleteink között. Írja be a kívánt település nevét vagy irányítószámát, és a térképen megjelennek az elérhető üzletek. Kereséseit a szűrő gomb megnyitásával szűkítheti is több különböző szempont szerint. A térképen lévő jelölőikonokra kattintva megtekintheti a kiválasztott üzlet részletes adatait, így a nyitva tartási idejét is.

INTERNET

Nem tölti be az alkalmazás a kezdőképernyőt. Mi lehet a probléma?

Kérjük, ellenőrizze mobiltelefonján az internetkapcsolatot. Az alkalmazás internetkapcsolat nélkül nem érhető el.

Amennyiben továbbra is hibát tapasztalna, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunk számára az alábbi elérhetőségek egyikén:

Ingyenesen hívható telefonszámunk: 06 80 870 220

Kapcsolatfelvételi űrlap

ugrás az oldal tetejére

2800 Coop üzlet országszerte

Oldaltérkép
  • Kezdőlap
  • Üzletkereső
  • Ajánlatok
  • Promóciók
  • COOP Klub
  • Márkatermékek
  • Cégünkről
  • Hírek
Ügyfélszolgálat

Küldje el üzenetét, kérdését, véleményét, panaszát most!

Tovább az űrlaphoz
Közösségi média

Keressen minket a közösségi média felületeinken is!

Üzlet gyorskereső

Adja meg irányítószámát, vagy a települést és találja meg a közel 2200 Coop üzletből az Önhöz legközelebb találhatót!

  • Franchise partnereknek
  • Pályázatok
  • ÁSZF
  • Adatvédelmi tájékoztató