Az applikációba történő bejelentkezéshez egy online felhasználói fiók létrehozására van szükség. Kérjük, végezze el a regisztrációs folyamatot az applikációban, vagy a www.coop.hu weboldalon.
Alkalmazásunk kizárólag Coop Klub Törzsvásárlók számára érhető el. Javasoljuk, hogy csatlakozzon Ön is programunkhoz, és használja ki a program által nyújtott kedvezményeket és előnyöket! Coop Klub kártyát bármely Coop Klub emblémával ellátott üzletben igényelhet.
Bármelyik, Coop Klub emblémával ellátott üzletünkben csatlakozhat Törzsvásárlói programunkhoz. Kérjen kártyaigénylőlapot a pénztárostól. Az igénylőlap tartalmazza a Törzsvásárlói kártyát is. A programban való részvételhez, kérjük, töltse ki az adatokat, szükséges hozzájárulásokat, majd aláírásával hitelesítse. Tépje le a perforáció mentén az igénylőlapot, és adja át a pénztárosnak. Kártyáját azonnal használhatja a pontgyűjtésre, és a feldolgozási időt követően a kedvezményeit is igénybe veheti.
Az applikációba történő bejelentkezéshez egy online felhasználói fiók létrehozására is szükség van. Kérjük, végezze el a regisztrációs folyamatot az applikációban, vagy a www.coop.hu weboldalon.
Nem, a weboldalon létrehozott fiókadataival a mobilapplikációba is be tud jelentkezni. Ha a weboldalon korábban nem rögzítette Coop Klub kártyaszámát, az applikációba történő belépéskor azt mindenképpen meg kell adnia.
Az üzletben történt kártyaigénylést követően kérjük szíves türelmét, míg kollégáink rögzítik az Ön adatait a központi nyilvántartásunkban. Amint ez megtörtént, lehetősége lesz az applikációba is beregisztrálni.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot adategyeztetés céljából ügyfélszolgálatunkkal a 06 80 870 220-as telefonszámon!
A visszaigazoló emailek kiküldését egyes levélszolgáltatók különböző átfutási idővel teljesítik. Várjon mindenképp pár percet, vagy ellenőrizze, hogy az email nem került-e a levélszemét mappába.
Elképzelhető, hogy a regisztráció során elírta az email-címét. Próbálja meg az elfelejtett jelszó funkcióval ezt ellenőrizni, és újraküldeni az aktiváló emailt. Amennyiben továbbra is hibát jelez, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon.
Igen. Az applikációban lévő virtuális törzsvásárlói kártyával Ön is gyűjtheti a pontokat a családi csoport számára, azonban a pontok után járó kedvezmények csak a főkártyás fiókjában érhetőek el, és csak ő jogosult azok beváltására.
A Tovább gombra kattintva a Kapcsolat menüpontban adja meg a szükséges változtatásokat.
A virtuális Törzsvásárlói kártya beolvasására és a mobilkupon kedvezmények igénybevételére azon üzleteinkben van lehetőség, amelyek rendelkeznek Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával.
Üzleteink eltérő szolgáltatásokat nyújtanak vásárlóink számára. Ön abban az üzletben tudja a Coop Klub mobilkupon szolgáltatásait igénybe venni, amelyek rendelkeznek Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával. Ettől függetlenül a kedvezmények igénybevételére továbbra is jogosult, melyet az üzlet korábbi kuponkiadási gyakorlatának megfelelően vehet igénybe. A pontgyűjtéshez a plasztikkártya felmutatása szükséges, illetve az összegyűlt pontok után járó kedvezményeit továbbra is postai úton fogja megkapni.
A vásárlás alkalmával feltétlenül érvényesítse az alkalmazásban lévő virtuális törzsvásárlói kártyáját, mert az minden esetben szükséges a pontgyűjtéshez és a kedvezmények igénybevételéhez is. Amennyiben Ön rendelkezik utalvánnyal vagy kuponnal, csak válassza ki a kívánt kedvezményt, kattintson annak képére, majd ezt követően megjelenik az érvényesítéshez szükséges vonalkód. Ezt mutassa fel a pénztárosnak, aki a szkenner segítségével beolvassa az Ön kedvezményét, majd a nyugta zárásával érvényesíti a végösszegben.
A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. A hűségutalvány és az ahhoz kapcsolódó termékkupon-kedvezmények a pontgyűjtési időszakot követő hónapban 25-e után kerülnek kiadásra. Addig is használja ki a hétről hétre nyújtott termékkuponjaikat, melyet a Kuponok menü középső fülén talál meg.
Törzsvásárlói programunkban Coop Klub tagjaink minden 5000 pont összegyűjtése után 500 Ft engedményre jogosító hűségutalványt kapnak, melyek hónapról hónapra termékkedvezményes kuponokkal is kiegészülhetnek. A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Az a törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget, hűségutalványra jogosult. Hétről hétre további változatos kedvezményeket is nyújtunk különböző termékek vásárlásához kapcsolódóan.
Egy adott vásárláson belül több kuponkedvezményt is igénybe vehet, ha rendelkezik hűségutalvánnyal, akár azt is beválthatja. A vásárlás végösszege meg kell, hogy haladja a kedvezmények értékét.
Minden 5000 pont után Ön 500 Ft hűségutalványra jogosult. Az utalvány és az ahhoz kapcsolódó egyedi termékkuponok csak egy alkalommal használhatóak fel. Az érvényesítést követően azok elavulnak és az applikációból is eltűnnek. Bármilyen, sokszorosítással történő ismételt beváltás esetén a kassza hibaüzenetet ad, és már nem tudja újra érvényesíteni a kedvezményt.
Vannak azonban hétről hétre nyújtott termékkuponjaink is, amelyeket több alkalommal vagy akár több termékre is érvényesíthet.
A termékkuponok esetében rendszerint több íz- vagy illatvariációra is érvényesíthető a kedvezmény. A kupon megnevezésében tájékozódhat arról, hogy azt pontosan mely ízekre/illatokra, és mely boltkategóriában veheti igénybe.
A mobilkuponon lévő vonalkódok érvényesítésére csak speciális leolvasó berendezések alkalmasak, melyek a Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott üzleteink pénztárainál állnak rendelkezésre.
Ha Ön ilyen üzletben próbálta mobilkuponját érvényesíteni, és továbbra is hibát tapasztal, próbálja meg kinagyítani a vonalkódot. Kattintson a vonalkódra, így azt kinagyítja a készüléke, miközben a kijelző fényerejét maximálisra növeli, ezzel is elősegítve a beolvasás technikai körülményeit.
A hűségutalványra és az ahhoz kapcsolódó termékkedvezményes kuponokra abban az esetben lesz jogosult, amint összegyűjtötte az első 5000 pontját. Ha Ön leggyakrabban Mobilkupon beváltóhely emblémával rendelkező üzletben vásárol, utalványát és kuponjait az applikáción keresztül is igényelheti, illetve a következő kupongenerálást követően már igénybe is veheti.
Coop Klub törzsvásárlói programunk applikációs kényelmi szolgáltatásait azok a vásárlóink tudják igénybe venni, akik Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott üzletben vásárolnak leggyakrabban.
Önnek lehetősége van bármikor módosítani az igénybevétel módját. A Tovább gombra kattintva a Fiókadatokon belül kapcsolhatja ki a szolgáltatást. A későbbiekben Ön a leggyakrabban látogatott kedvenc üzlete kuponkiadási gyakorlatának megfelelően fogja megkapni utalványát, kuponjait.
A szolgáltatás kikapcsolását követően az egyszeri alkalommal felhasználható kedvezményeit átváltjuk Önnek az Ön által leggyakrabban látogatott üzlet kuponkiadási formájára.
Felhasználói fiókjába a www.coop.hu weboldalon keresztül is be tud jelentkezni. Így a kuponok átvételi módját a weboldali ügyfélfiókjában is módosíthatja.
A pontegyenleg és az ahhoz kapcsolódó információk nem online, azaz nem azonnal frissülő információk, így azok csak a későbbiekben, a feldolgozási időt követően frissülnek.
Az applikáció Akciós újságok menüpontjában megtekintheti az Ön által a regisztrációkor megadott kedvenc üzlete aktuális akciós ajánlatát, illetve hétfőnként már megjelennek a szerdán induló ajánlatok is.
Önnek lehetősége van a beállított üzleten kívül más üzletek regionális szórólapjainak megtekintésére is. Kérjük, ehhez használja a Kereső ikont az Akciós szórólapok menüpontban, majd válassza ki azt az üzletet, amelynek az ajánlataira kíváncsi.
A Tovább menüre kattintva lépjen be a Fiókadataim menüpontba, és ott módosíthatja az üzletet.
A Tovább menüre kattintva lépjen be az Üzletkereső menüpontba, és ott a kereső segítségével böngészhet üzleteink között. Írja be a kívánt település nevét vagy irányítószámát, és a térképen megjelennek az elérhető üzletek. Kereséseit a szűrő gomb megnyitásával szűkítheti is több különböző szempont szerint. A térképen lévő jelölőikonokra kattintva megtekintheti a kiválasztott üzlet részletes adatait, így a nyitva tartási idejét is.
Kérjük, ellenőrizze mobiltelefonján az internetkapcsolatot. Az alkalmazás internetkapcsolat nélkül nem érhető el.
Amennyiben továbbra is hibát tapasztalna, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunk számára az alábbi elérhetőségek egyikén:
Ingyenesen hívható telefonszámunk: 06 80 870 220