Újra a MagyarBrands díjasok exkluzív táborát erősíti a COOP Üzletlánc

A díjat Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke vette át

Immáron ötödik alkalommal, az idei évben is elnyerte a hazai márkák egyik legrangosabb elismerését a COOP Üzletlánc a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában.

A Superbrands Szakértői Bizottsága azon sikeres magyar márkákat rangsorolta, amelyek méltóképpen képviselhetik a hazai vállalkozásokat, számszerűsíthető kritériumok és a GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján.
A kezdeményezés célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre, mindazon kiváló magyar produktumokra, amelyek elősegítik a magyar gazdaság innovatív fejlődését. A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolják. Valamint a bírálati szempontok között szerepelnek még a reputáció, a márkaépítés, a tradíció, valamint a termék ismertsége, és egyéb tényezők is.

A díj nagyon jóleső érzés, a munkánk visszaigazolása, ugyanakkor komoly felelősséget is jelent – mondta el az elismerés kapcsán Pekó László. A CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke hozzátette: azzal, hogy a COOP üzletlánc újra és újra elnyeri a megtisztelő címet, tudhatjuk, hogy munkánk színvonala folyamatosan jó, de azt is, hogy nem adhatjuk alább. Az ország szinte összes településén jelen lévő hazai élelmiszerláncként, napi másfélmillió vásárlónkért és közel 32 ezer munkatársunkért vagyunk felelősek. Ennek fényében ragyog igazán szépen ez az elismerés, amely nem elbizakodottá tesz, hanem éppen ellenkezőleg: további munkára sarkall minket.
A Pekó Lászlóval készült teljes interjút és a díjátadóról készült filmünket az alábbi linkre kattintva tekinthetik meg.

 


MagyarBrands díjátadó