1. Hogyan működik a Coop Klub törzsvásárlói program?

Vásárlásai után a Coop Klub törzsvásárlói kártyájával pontokat gyűjthet. Minden 20 Ft vásárolt érték után 1 pont jár. Az összegyűjtött pontokért a törzsvásárlót kuponokkal jutalmazzuk. A törzsvásárló 5000 pontonként egy 500 Ft engedményre jogosító kupont kap.

A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Azon törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget hűségkuponra jogosult.

A hűségkupon az előző hónap utolsó napján érvényes pontegyenlege alapján a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-étől kerül kiadásra.

2. Hogyan tudok Coop Klub kártyát igényelni?

Coop Klub törzsvásárlói kártya igényléséhez szükség van kártyaigénylő lapra, amelyet megtalál minden Coop Klub emblémával ellátott üzletben a pénztárosoknál. Töltse ki az üzletben a kártyaigénylő lapot, és adja le munkatársunknak, aki átadja Önnek Coop Klub törzsvásárlói kártyáját.

3. Ki igényelhet Coop Klub kártyát?

Coop Klub törzsvásárlói kártyát minden magyarországi lakhellyel rendelkező, 18 év feletti természetes személy igényelhet.

4. Van-e lehetőség társkártya igénylésére?

Igen, van rá lehetőség.

5. Hogyan igényelhetek társkártyát?

Társkártya a Coop Klub emblémával ellátott üzletekben elhelyezett kártyaigénylő lap kitöltésével igényelhető. Egy csoport maximum 6 főből állhat.

6. Mire jó a társkártya?

Lehetőséget biztosít csoportos (családi) pontgyűjtésre, segítségével mindannyian egy számlára gyűjthetik a pontokat. Így gyorsabban hozzájuthatnak a kedvezményekhez. A csoportos (családi) gyűjtésben részt vevő törzsvásárlók számláin megjelenő pontokat a főgyűjtő számláján összegezzük, és a főgyűjtő számára biztosítjuk. Kézhezvétel után bármely csoportos (családi) gyűjtésben részt vevő Coop Klub törzsvásárlói kártya tulajdonosa beválthatja.

7. Minden termék vásárlása után jár pont?

Nem. A következő termékek vásárlása esetén nem tud pontot gyűjteni: göngyöleg, telefonfeltöltő kártya, autópálya-matrica, étkezési és ajándékutalvány.

8. Miért nem tudom az üzletben a Coop Klub kártyámat használni?

Jelenleg törzsvásárlói programunk több mint 2200 üzletben érhető el. A törzsvásárlói rendszerrel még nem rendelkező üzleteink csatlakozása folyamatos. A törzsvásárlói rendszerrel rendelkező boltjaink bejáratánál egy Coop Klub embléma jelzi a tagságot, illetve a weboldalunkon lévő boltkereső segítségével is tájékozódhat a Coop Klubos üzletekről.

Kérjük, érdeklődjön kedvenc üzletében a csatlakozás lehetőségeiről!

9. Hol tudom megnézni, hogy mely üzletekben működik a pontgyűjtés?

A www.coop.hu oldalon a Coop Klub üzletek listájából tudja megnézni, hogy mely üzletekben tud pontot gyűjteni, illetve a boltok bejáratánál keresse a Coop Klub emblémákat.

10. Hogyan tudom személyes adataimat módosítani?

Adatait az ügyfélszolgálaton keresztül módosíthatja, telefonon a 06-80/870-220-as számon, vagy e-mailben a coopklub@coop.hu címen.

11. Elhagytam a kártyámat, mit kell ilyenkor tenni?

Kérjük, fáradjon be az Önhöz legközelebb található Coop Klub emblémával ellátott üzletbe, és ott jelezze, hogy elhagyta kártyáját! Az üzletben olyan kártyát tudnak Önnek adni, amely azonnali használatot tesz lehetővé, csak a kártyaigénylő lapot kell kitölteni és ráírni, hogy kártyacsere.

12. Megsérült a kártyám és használhatatlanná vált, mit kell ilyenkor tenni?

Kérjük, fáradjon be az Önhöz legközelebb található Coop Klub emblémával ellátott üzletbe, és ott jelezze, hogy megsérült a kártyája! Az üzletben olyan kártyát tudnak Önnek adni, amely azonnali használatot tesz lehetővé, csak a kártyaigénylő lapot kell kitölteni és ráírni, hogy kártyacsere, valamint a sérült kártya számát kell még feltüntetni.

13. Hol és hogyan tudom lekérdezni az egyenlegemet?

A Coop Klub üzletekben történő vásárlást igazoló blokkon tájékoztatást adunk az aktuális pontegyenlegéről illetve lehetősége van hétfőtől csütörtökig 7.30-16 óráig, pénteken 7.30-13.30-ig a 06-80/870-220-as telefonszámon vagy bármely időpontban a www.coop.hu oldalon az egyenleglekérdezés menüpont alatt is tájékozódni.

14. Mit tegyek, ha a pénztárnál nem tudnak pontot felírni?

Néhány üzletben előfordulhat, hogy nem mindegyik kasszánál van pontleolvasó rendszer. Ha vásárláskor ez gondot jelent, akkor kérje a Coop Klub emblémával ellátott üzletben dolgozó munkatársunk segítségét.

15. Mikor és hogyan kapom meg hűségkuponomat?

A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Azon törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget hűségkuponra jogosult.

A hűségkuponokat vagy postai úton juttatjuk el törzsvásárlóink számára vagy amennyiben a Coop Klub KuponPont emblémával ellátott üzletek valamelyikében vásárol leggyakrabban, akkor bármely Coop Klub KuponPont-os üzletükben a pénztárnál kasszakupon formájában kinyomtatva veheti át.

A hűségkupon az előző hónap utolsó napján érvényes pontegyenlege alapján a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-étől kerül kiadásra. A csoportos (családi) gyűjtésben résztvevők számláin megjelenő pontok a főgyűjtő számláján összegződnek, ez alapján kerülnek kiszámításra a kiutalandó kuponok. Csoportos (családi) pontgyűjtés esetén a kupont a főgyűjtő postacímére postázzuk vagy a Főgyűjtő számára nyomtatjuk ki kasszakupon formájában, de azt a csoportos (családi) gyűjtésben részt vevők közül bárki beválhatja.

16. Honnan tudom, hogy postán vagy az üzletben fogom megkapni a hűségkuponomat?

Keresse az alábbi logót üzleteinkben:

coopklub_kuponpont

Amennyiben ezt a logót látja kedvenc üzletében, abban az esetben az üzlet kasszájánál kasszakupon formájában kinyomtatva veheti át hűségkuponját és extra kedvezményeit.

17. Mire váltható be az 500 Ft engedményre jogosító kupon?

Bármely termék vásárlása esetén csökkenthető a fizetendő végösszeg a kupon értékével. A végösszegnek minden esetben meg kell haladnia az engedmény értékét. A kupon készpénzre nem váltható.

18. Meddig használható fel a kupon?

A kupon a kiadás dátumától számított 6 hónapig érvényes. A kupon tartalmazza az érvényesség határidejét. A lejárt vagy elveszett kuponokat nem áll módunkban pótolni.

19. Van-e egyéb kedvezmény a kuponlevélen kívül, és mi az?

Törzsvásárlóink számára – az 5000 pontonként járó 500Ft-os hűségkuponon mellé további extra termék kedvezményeket is biztosítunk. A hűségpontok után járó kedvezményeken túl akciós szórólapjainkban további kedvezményeket is biztosítunk törzsvásárlóink számára.

20. Meddig lehet felhasználni a kuponokat?

Minden kuponon fel van tüntetve a felhasználhatóság határideje.

21. Ahova én járok rendszeresen, abban a Coop boltban nem tudom felhasználni a kuponokat. Mi ennek az oka?

A törzsvásárlói program kiterjesztése folyamatos, emiatt előfordulhat, hogy még nem minden boltban válthatóak be a kuponok. A beváltó- és elfogadóhelyeket a boltok bejáratánál elhelyezett Coop Klub embléma jelzi, és az Önhöz legközelebbi beváltóhelyeket a www.coop.hu oldalon a Coop Klub üzletek listájában is megtalálhatja.

22. Abban a boltban, ahova én járok, mindig elfogy az újság. Kaphatnék kupont ilyen esetekben is?

A www.coop.hu oldalról is letölthetőek a kuponok.

23. Csak fekete-fehérben tudok kupont nyomtatni, azokat is elfogadják?

Igen, a beváltásnál nem probléma, ha nem színesek a kuponok.

24. Használhatom-e továbbra is a korábban igényelt kártyámat?

Természetesen, a korábban igényelt kártyák is használhatók, minden kártyatulajdonost ugyanazok a kedvezmények illetnek meg, függetlenül attól, hogy az új vagy a régi kártyát használja.

25. Mely boltokban használhatom a régi kártyámat?

Bármely Coop Klub emblémával ellátott üzletben. A törzsvásárlói programban részt vevő üzletek listája megtekinthető a www.coop.hu oldalon.